Blogové články

Výstavy sú mŕtve, nech žije PITTI!

Výstavy sú mŕtve, nech žije PITTI!

Tento týždeň sa konala najvýznamnejšia výstava pánskej módy na svete, ktorá hýbe komplet celým fashion priemyslom. Na exhibícii Pitti Imagine Uomo, ktorá sa konala v týždni od 12. do 15. júna 2018 v talianskej Florencii, sme nemohli chýbať ani my za DIVINO a náš klient Born In Barcelona.

preèítajte si viac
Čo všetko stíhame?

Čo všetko stíhame?

Sme síce do veľkosti strednou agentúrou, ale sme prítomní na rôznych veľkých eventoch a konferenciách. Niektoré dokonca organizujeme a niekde sme odborný garant.

preèítajte si viac
#DivinoPomáha

#DivinoPomáha

Nie je tajomstvom, že naše know- how radi odovzdávame prostredníctvom rôznych školení, workshopov a prednášok. Tento rok sme sa rozhodli zorganizovať aj sériu bezplatných školení pre neziskové organizácie, aby sme im pomohli zorientovať sa v online marketingu.

preèítajte si viac
Case Study: Chutne a s láskou alebo aj ako „vyrásť“ pomocou influencerov

Case Study: Chutne a s láskou alebo aj ako „vyrásť“ pomocou influencerov

O spoluprácach s influencermi sme písali už niekoľko krát. Silu ich vplyvu si uvedomujú veľké aj menšie značky, ktoré ich zaradili do svojej marketingovej stratégie. Ako ich však využiť, aby zapadali do našej komunikácie a zároveň aby nám pomohli „vyrásť“ na sociálnych sieťach? O tom, ako sme poňali influencer marketing z dvoch odlišných uhlov pre klienta Dr.Oetker si môžete prečítať nižšie.

preèítajte si viac
Ako na úspešnú Instagram komunikáciu

Ako na úspešnú Instagram komunikáciu

Po tom čo Facebook predstavil svoje smerovanie na budúci rok sa z Instagramu stáva čoraz populárnejší marketingový nástroj. Ďalšou jeho výhodou je prítomnosť influencerov, ktorých nový smer Facebooku postihol tiež.

preèítajte si viac
4 novoročné predsavzatia správneho PR manažéra

4 novoročné predsavzatia správneho PR manažéra

Rok 2017 bol rokom nových výziev a fenoménov tak v oblasti marketingu, ako aj public relations. Niektoré trendy rástli (využitie influencerov), iné upadali (už tradične printové médiá) a mnohé ďalšie vznikali (A.I.). Či už ste fanúšikom novoročných predsavzatí, alebo nie, jedno je isté – tieto 4 ciele by ste si na rok 2018 mali stanoviť.

preèítajte si viac