Školenia

Sociálne siete

Instagram pre Váš business

Instagram pre Váš business

Instagram už dávno nie je len aplikácia pre fotky vašich blízkych či pekné obrázky večere. Je to jedna z najpopulárnejších sociálnych sietí, na ktorej sa istotne nachádza i väčšina vašich zákazníkov. Ako teda využiť túto aplikáciu vo váš prospech?

preèítajte si viac
YouTube pre firemnú prezentáciu

YouTube pre firemnú prezentáciu

YouTube je najväčšia online videoplatforma na internete, ktorú denne sledujú milióny ľudí. Neslúži však len na počúvanie hudby či sledovanie návodov. Ide totiž o jednu z najväčších platforiem na sebaprezentáciu. Ako teda správne využiť YouTube a efektívne ho využiť pre váš biznis?

preèítajte si viac
Influencer marketing

Influencer marketing

Mnoho ľudí sa vyhýba či podceňuje influencer marketing. No spojenie firmy so správnym influencerom, ktorý je vhodný pre váš brand, môže priniesť obrovský úspech. Na našom školení vám vysvetlíme, ako sa pohybovať vo vodách influencerov a influencer marketingu.

preèítajte si viac
Základy influencerskej práce

Základy influencerskej práce

Influencer marketing je dnes veľmi úspešná forma promovania produktu a brandu. Správna spolupráca môže byť prospešná pre obe strany. Na našom školení vám vysvetlíme, ako začať s influencerskou činnosťou a zmonetizovať svoje publikum.

preèítajte si viac

Práca s AI – Umelou inteligenciou v marketingu

Soft skills

Prezentačné zručnosti – LIVE / ONLINE

Prezentačné zručnosti – LIVE / ONLINE

Pre niekoho je prezentovanie pred ľuďmi prirodzené, iní to považujú za nočnú moru. Nech patríte do ktorejkoľvek skupiny, pomôžeme vám vycibriť vaše schopnosti a prejav. Či už máte publikum pred sebou, alebo sa na Vás pozerá cez obrazovku monitoru.

preèítajte si viac
Time Management

Time Management

Efektívne manažovanie vlastného času vám pomôže zjednodušiť si život a využiť svoj pracovný i nepracovný deň naplno. Ako to zariadiť tak, aby vám čas nepretekal medzi prstami?

preèítajte si viac
Storytelling

Storytelling

Povedzte to príbehom. Porozprávať svojmu publiku zážitok tak, aby ich zaujal a udržal pozornosť, je niekedy ťažké. No v mnohých profesiách kľúčové. My vám prezradíme, ako na to.

preèítajte si viac
Typológia osobnosti – Dynamika využívania talentov v tíme

Typológia osobnosti – Dynamika využívania talentov v tíme

Každý člen tímu má svoje miesto a svoju nenahraditeľnú úlohu. Pre správne fungovanie a efektívne využitie schopností členov tímu je potrebná konštruktívna komunikácia i hodnotenie talentov jednotlivcov. Práve preto sme pre vás pripravili test osobnosti, ktorý je potrebný vyplniť pred tréningom a bude vám zaslaný po prihlásení na tréning.

preèítajte si viac
Ako v sebe vzbudiť kreativitu?

Ako v sebe vzbudiť kreativitu?

Tento workshop vám pomôže stať sa kreatívnejším v osobnom aj profesionálnom živote. Využívame mnoho techník pre kreatívne písanie, umenie, fotografie, rozprávanie príbehov, všímavosť a riadenú vizualizáciu, ktorá vám pomôže preskúmať vašu vnútornú kreativitu.

preèítajte si viac

Práca s textom a médiami

Princípy komunikácie s médiami

Princípy komunikácie s médiami

Ako fungujú redakcie, vydavateľstvá, čo je možné dostať do médií spontánne a za čo treba platiť? Napísať zaujímavý článok, ktorý osloví aj v dobe, keď sme bombardovaní informáciami, nie je ľahká úloha. Zaujať a udržať si pozornosť natoľko, aby sa chcel čitateľ dozvedieť viac, je čoraz ťažšie. Preto vám a na školení radi ponúkneme svoje skúsenosti, ako na to.

preèítajte si viac
Ako komunikovať v novej dobe 2023 / Trendy v marketingu 2023

Ako komunikovať v novej dobe 2023 / Trendy v marketingu 2023

V časoch neistoty platí, že trh praje prispôsobivým. Aktuálna situácia mení pohľady na komerciu v médiách aj medzi ľuďmi. Kým situácia navádza k opatrnosti, momentálne okolnosti podporujú sociálnosť. Z komunikačného hľadiska je kríza jedinečná príležitosť, ako preraziť a ako odkomunikovať svoj príbeh v správnom čase. Nakoniec, koľko veľkých značiek vzniklo práve v krízovom období?

preèítajte si viac
Online marketing v čase krízy

Online marketing v čase krízy

Úspešná a najmä premyslená online komunikácia je v čase krízy potrebnejšia ako kedykoľvek predtým. Svet digitálnych reklám a kampaní sa neustále mení, preto je pre úspech potrebná stratégia. Nachádzame sa v období, v ktorom väčšinu prezentácie a verejnej mienky tvorí práve online. Ako využiť tento priestor čo najefektívnejšie?

preèítajte si viac