Blogové články

Čo je to krízová komunikácia

Čo je to krízová komunikácia

#DIVINOpedia
Kríza, ktorá vznikne vplyvom nepredvídaných udalostí, môže poškodiť dobré meno značky. Na to, aby ste ju zvládli, je potrebný vopred pripravený krízový plán, ktorý je súčasťou krízovej komunikácie.

preèítajte si viac
Čo je to CSR

Čo je to CSR

#DIVINOpedia
CSR (Corporate Social Responsibility) alebo spoločenská zodpovednosť firiem je koncept, podľa ktorého firmy dobrovoľne integrujú ekonomické, sociálne a environmentálne hľadiská do svojich podnikateľských aktivít a vzťahov so zainteresovanými stranami.

preèítajte si viac
Kto je to influencer

Kto je to influencer

#DIVINOpedia
V posledných rokoch sa influenceri stali neoddeliteľnou súčasťou digitálneho sveta. Na sociálnych sieťach diktujú trendy, odporúčajú produkty a budujú si verných fanúšikov. No kto vlastne sú influenceri? Sú to moderní podnikatelia, autentické osobnosti alebo len marketingový nástroj veľkých značiek?

preèítajte si viac
Čo je to ESG?

Čo je to ESG?

#DIVINOpedia

Čo znamenajú 3 písmená v skratke ESG? Je rozdiel medzi ESG a CSR? Aký je potenciál ESG vo firemnej komunikácii?

preèítajte si viac
Influenceri podľa počtu sledovateľov

Influenceri podľa počtu sledovateľov

V dynamickom svete influencer marketingu je kľúčové rozumieť rôznym kategóriám influencerov a ich jedinečným charakteristikám.
Každá kategória, od nano po mega influencerov, ponúka špecifické výhody a možnosti pre značky.

preèítajte si viac