Prinášame pár marketing postrehov prečo si práve táto udalosť roka drží svoje elitné postavenie, pričom iné výstavné formáty sú už na ústupe.
Exkluzivita
Do areálu hradieb, unikátneho výstaviska, kde sa Pitti Uomo koná sa nedostane každý. Vstup je presne definovaný. A to buď na špeciálne pozvánky, princíp, kto koho pozná a kto sa za koho zaručí alebo len pre konkrétne profesie – média, PR, ktoré sú vopred schválené.
Pánska móda – špecifická a konkrétna cieľová skupina
Na mieste sa predstavujú po prvý krát najnovšie kolekcie a samotní organizátori vedia zabezpečiť obrovskú publicitu. Zábleskami fotoaparátov sa to len hemží a módni blogeri a redaktori sa pretekajú v tom, kto čo napíše a kto bude prvý.
Svojské publikum
Kolorit výstavy dotvárajú jej návštevníci, ktorí si dajú na svojom oblečení na túto príležitosť špeciálne záležať. Najkreatívnejšie outfity aké si dokážete predstaviť vynásobte 1000% a trošku sa priblížite realite. Dôležité je ale vypichnúť, že vôbec nejde o módu dámsku, ale naopak PÁNSKU.
Najväčšia výstava na svete
Vystavovať na Pitti Uomo je prestíž, značky majú špeciálne vytvorené kreatívne „svätostánky“ len na túto príležitosť. V stánkoch hrajú svetoznámi DJ, sú tam bary, rozmanité tematické catteringy a iné motívy ako zaujať, zostať v stánku čo najdlhšie a fotiť sa.
Offline materiály
Hoci sme už všetci ponorení do sveta online, všetko na mieste je vytlačené. Na najlepších papieroch, katalógoch, letákoch. Každý si vymieňa tlačené vizitky, žiadne QR kódy.
Bonus:
Našli sme aj slovenský stánok Novesta, ktorý bol na výstave po prvýkrát a svoje rozhodnutie jednoznačne hodnotili pozitívne.