15. júna 2018

Výstavy sú mŕtve, nech žije PITTI!

Tento týždeň sa konala najvýznamnejšia výstava pánskej módy na svete, ktorá hýbe komplet celým fashion priemyslom. Na exhibícii Pitti Imagine Uomo, ktorá sa konala v týždni od 12. do 15. júna 2018 v talianskej Florencii, sme nemohli chýbať ani my za DIVINO a náš klient Born In Barcelona.

Pitti Imagine Uomo

Prinášame pár marketing postrehov prečo si práve táto udalosť roka drží svoje elitné postavenie, pričom iné výstavné formáty sú už na ústupe.

Exkluzivita

Do areálu hradieb, unikátneho výstaviska, kde sa Pitti Uomo koná sa nedostane každý. Vstup je presne definovaný. A to buď na špeciálne pozvánky, princíp, kto koho pozná a kto sa za koho zaručí alebo len pre konkrétne profesie – média, PR, ktoré sú vopred schválené.

Pánska móda – špecifická a konkrétna cieľová skupina

Na mieste sa predstavujú po prvý krát najnovšie kolekcie a samotní organizátori vedia zabezpečiť obrovskú publicitu. Zábleskami fotoaparátov sa to len hemží a módni blogeri a redaktori sa pretekajú v tom, kto čo napíše a kto bude prvý.

Svojské publikum

Kolorit výstavy dotvárajú jej návštevníci, ktorí si dajú na svojom oblečení na túto príležitosť špeciálne záležať. Najkreatívnejšie outfity aké si dokážete predstaviť vynásobte 1000% a trošku sa priblížite realite. Dôležité je ale vypichnúť, že vôbec nejde o módu dámsku, ale naopak PÁNSKU.

Najväčšia výstava na svete

Vystavovať na Pitti Uomo je prestíž, značky majú špeciálne vytvorené kreatívne „svätostánky“ len na túto príležitosť. V stánkoch hrajú svetoznámi DJ, sú tam bary, rozmanité tematické catteringy a iné motívy ako zaujať, zostať v stánku čo najdlhšie a fotiť sa.

Offline materiály

Hoci sme už všetci ponorení do sveta online, všetko na mieste je vytlačené. Na najlepších papieroch, katalógoch, letákoch. Každý si vymieňa tlačené vizitky, žiadne QR kódy.

 

Bonus:

Našli sme aj slovenský stánok Novesta, ktorý bol na výstave po prvýkrát a svoje rozhodnutie jednoznačne hodnotili pozitívne.

Ďalšie blogy