#event

Ako vyťažiť z online eventu maximum?

Martina Kosturková 21.12.2020 386 pozretí

Aktuálna situácia s koronavírusom zmenila zo dňa na deň fungovanie každého z nás. Stretávanie „face to face“ sa obmedzilo na minimum. V dôsledku toho vznikol jeden veľký otáznik čo s eventmi a tlačovými konferenciami? Urobíme to online!

Ako urobiť online event tak, aby nedopadol fiaskom? Jednoducho, avšak s rešpektom k príprave sme tomu venovali omnoho viac času ako už k zaužívaným akciám. 

Zadanie od klienta znelo: Cestovateľsky orientovaný dvojhodinový online event pre 90 zamestnancov pri príležitosti fúzie spoločnosti, ktorý bude v rovnaký deň vo viacerých krajinách. Prečo nevyužiť neobmedzené možnosti virtuálneho sveta a nepresunúť sa vesmírnou loďou z jednej planéty na novú? 

 

WhatsApp Image 2020-12-21 at 21.54.30132196839_406281847242655_5271649786882417659_n132511772_448120116591419_8695060205101075338_n

 

 

 

 

 

 

Ako na to: 

 

  1. 3, 2, 1, štartujeme na Via Viatris! Avšak musíme byť v bezpečí počas celého letu a tiež šťastlivo pristáť. Alfou omegou je výber štúdia, ktoré vaše uletené nápady zrealizuje bez komplikácií a zároveň do toho vloží svoje know how i ideu. A v neposlednom rade mu nebude robiť problém prepojiť aj hologramy speakerov z Prahy.

  2. Výber pohotového a vtipného moderátora, najmä pri dvojhodinovom evente, kedy reakcie účastníkov nevidíte, je nevyhnutnou súčasťou. Pre nás to bol Ján Gordulič, s ktorým sme síce doposiaľ nespolupracovali, no nemýlili sme sa!

  3. Sprievodný program – áno, okrem 20 minútovej korporátnej prezentácie je potrebné vymyslieť aj niečo iné na vyplnenie programu. Ideálne zapojiť účastníkov do jedného z programov. Vytvorenie krátkych videí na tému, čo by si zobrali zo starej planéty na novú a čo by si malo podľa ich názoru vziať vedenie, účastníci ocenili.

  4. Akékoľvek zmeny v spoločnostiach prinášajú so sebou aj pocit neistoty, ktorý je u niektorých ľudí menší, u iných zase naopak väčší. Práve preto bol súčasťou programu aj motivačný speaker Matej Tóth, ktorý svojím vstupom priniesol tú pravú dávku pokoja.

  5. Ako to už býva zvykom na eventoch, okrem zaujímavého programu si ľudia odnášajú aj darček. Ten náš, cestovateľsky ladený, dostali účastníci deň pred eventom – na mieru vyrobené „obrandované“ ponožky s motívom vesmíru a vlastnou etiketou nemohli (rovnako ako pod vianočným stromčekom) chýbať. Okrem batohu s darčekmi potrebnými na cestu dostali pasažieri boarding passy s linkom na nalodenie.

  6. Precízna organizácia je základom, a teda bez detailného scenáru, generálky a dobrého internetového pripojenia by to nebolo možné.

 

Pár slov na záver. Aj v online prostredí,napriek tomu, že nevidíte tváre účastníkov, a teda nemáte od nich priamu spätnú väzbu, sa dá urobiť dvojhodinový event, ktorý ľudí zaujme až do úplného konca. 

Martina Kosturková

Z duše neznáša stereotyp. Má rada ľudí, humor, zábavu a priamosť. Cieľavedomá, poctivá a húževnatá aj takto by sa dalo definovať toto žieňa so srdcom na správnom mieste. Na všetkom je niečo dobré a Maťa to nájde! Začínala s medzinárodným obchodom a potom prešla k marketingu. Prvé praktické skúsenosti nadobudla v medzinárodnej mediálnej agentúre, odkiaľ sa presunula na stranu klienta.




#pr

Ako komunikovať počas krízy?

Aktuálny stav je výzvou pre všetky oblasti podnikania. Denne sa situácia mení a vyžaduje si rýchle prijímanie rozhodnutí. Na toto nikto nemal pripravený manuál  a nedajú sa zovšeobecniť pravidlá, ktoré treba prijať. Pre niektoré spoločnosti je toto obdobie pozitívne a zvýšil sa dopyt po ich tovare a službách, naopak pre väčšinu firiem je to kritický čas. Mnohé prevádzky a výroby sú zatvorené. Všetkým hrozí karanténa v prípade pozitívneho nálezu na koronavírus. 

#pr

Paralela medzi pracovným svetom a životom čerstvej mamičky

Niektorí možno už viete a pre niektorých to bude novinka, ale narodil sa mi syn Artur a s ním prišli aj nové poznatky. Medzi biznis svetom, v ktorom fungujem už niekoľko rokov a novým svetom mamy nachádzam každý deň paralely a spojenia, ktoré mi pomáhajú skĺbiť tieto dva svety.