Budeme sa zaoberať otázkou:
Dá sa aj s malým rozpočtom alebo úplne bez peňazí úspešne komunikovať na zamestnanca, klienta či biznis partnera? Na PR Akadémií si povieme aké témy rezonujú v Slovákoch, aké stimuly treba použiť aby sme v nich vyvolali záujem a pridali sa na Vašu stranu.
Nástroje, ktoré na to použijete už sú len formou, dôležitý je obsah. Prinášame skúsenosti od tých najväčších až po menšie firmy s minimálnymi rozpočtami na marketing. Zamestnanec je v súčasnosti rovnakým zákazníkom, v ktorom treba vzbudiť vášeň aby sa podporila lojalita.
Odnesiete si konkrétne inšpirácie pre svoje podnikanie, ktoré stačí už len správne aplikovať do praxe.
Prihlásiť sa môžete tu: https://smekonferencie.sk/podujatie/nas-zakaznik-je-vsade/
Konkrétne témy
Kto a kde je náš zákazník?
Na čo počúva? Ako ho zapojiť?
Ako dosiahnuť vitálnosť kampane?
Aké hodnoty má mať firma?
Ako merať efektivitu PR?
Čo zaujíma média?
Sú influenceri ešte IN?
Ako sociálne siete a dáta ovplyvňujú PR?
Sociálne siete pre B2B
Čo je dôležité pre zamestnanca?
Ekológia a menej odpadu ako fenomén na pracovisku?
Ako vyzerá kancelária milénialov?