Blogové články
Tvorba obrázkov pomocou AI
Chcete tvoriť obrázky či fotografie pomocou umelej inteligencie? Toto by ste mali vedieť!
ÉRA mikroinfluencerov
Aj s menším počtom followerov sa dá na sociálnych sieťach hrať veľké divadlo, teda stať sa populárnym a získať spolupráce snov. Trend mikroinfluencerov je stále na vzostupe!
Stážistka Ema hovorí o mýte agentúra vs. študent
V DIVINO nám záleží na komunikácii a autentickom prístupe ku každému človeku v agentúre. Hľadanie stáže vie byť niekedy veľká neznáma, a preto sme v spontánnom rozhovore rozobrali s našou úspešnou stážistkou Emou fakt, prečo sa rozhodla osloviť agentúru k spolupráci, v čom jej stáž rozšírila obzory, ako vníma PR svet po intenzívnych 6 mesiacoch stáže.
LinkedIn prieskum
Užívatelia LinkedIn majú na túto sieť výrazne lepší názor ako na Facebook a ostatné sociálne siete, ktoré používajú. LinkedIn vnímajú ako online priestor, ktorý si drží status pracovnej siete a spĺňa odbornú funkciu. Stretávajú sa tu najmä profesionáli, najčastejšie z marketingu, obchodu a IT. Čoraz častejšie sa objavujú i príspevky z osobného života užívateľov, tým, ktorým to prekáža, je však menšina. Výsledky prvého prieskumu slovenských LinkedIn užívateľov s názvom Linkedin je IN priniesli sondu do života tejto sociálnej siete u nás.
Slovenské PR sa na českom Zlatom středníku nestratilo
Zhrnuli sme postrehy porotcov Zlatého středníka, ktorí prezradili, kam sa uberá PR trh na Slovensku a v Česku. Pozrite si aj prehľad najlepších PR kampaní, ktoré na súťaži uspeli.
Natívny obsah na profesionálnej úrovni – výstup, s ktorým bude klient spokojný
Redakčné články si vyžadujú zodpovednú komunikáciu medzi PR manažérom a redaktorom média. Obe strany majú dôležitú úlohu v kreatívnom procese tvorby natívneho obsahu, no ich spolupráca občas narazí na komplikácie.
V čase vojny sa marketing javí ako povrchný a smiešny. Ako ním však môže vaša značka reálne pomôcť?
Vzhľadom na to, čo sa momentálne deje tesne u našich východných susedov za našimi štátnymi hranicami, sa môže zdať, že na marketingu vašej značky skutočne nezáleží. Aj v tejto situácii však existujú spôsoby, ako môžete na tento stav situáciu reagovať bez toho, aby ste pôsobili necitlivo.
Hviezdy Instagramu vytvorené počítačom si získavajú obľubu značiek
Vďaka internetu a sociálnym sieťam sa otvorili nové možnosti sebapropagácie a pojem „influencer“ už máme pevne zakorenený v našom jazyku vďaka internetu a sociálnym sieťam. Donedávna sme ako influencera vnímali predovšetkým človeka, ktorý svojimi názormi a myšlienkami dokáže ovplyvniť svoje okolie. V súčasnosti však influencerom nemusí byť ani skutočný človek.
Odmietnutie spolupráce je v poriadku, ignorácie nie.
Veľa blogov sa v súčasnosti zaoberá tým, ako zlepšiť komunikáciu, ktorá sa presunula z „face-to-face“ do väčšieho množstva online meetingov, telefonátov alebo e-mailov, ktorých je zrazu mnohonásobne viac. Avšak zabúda sa na dve slová, ktoré s touto situáciou v online priestore súvisia. Na slušnosť a rešpekt.