Blogové články
Najčastejšie internetové podvody, ktorým denne naletia desiatky Slovákov
Nenaleťte každej online reklame! S nárastom online nakupovania a jej zvýšenou popularitou medzi Slovákmi, sa bohužiaľ zvyšuje aj počet podvodov. Tie majú za cieľ oklamať zákazníka a získať od nich nielen peniaze ale aj osobné údaje.
ChatGPT: Bublina, užitočný nástroj alebo lístok do dôchodku?
Prešlo zhruba pol roka od uvedenia ChatGPT na svetlo sveta, no už sa stihlo stať predmetom odborných aj „kuchynských“ debát. Optimisti aj skeptici sa zhodujú na tom, že táto technológia zásadne zmení spôsob akým pracujeme.
Tvorba obrázkov pomocou AI
Chcete tvoriť obrázky či fotografie pomocou umelej inteligencie? Toto by ste mali vedieť!
ÉRA mikroinfluencerov
Aj s menším počtom followerov sa dá na sociálnych sieťach hrať veľké divadlo, teda stať sa populárnym a získať spolupráce snov. Trend mikroinfluencerov je stále na vzostupe!
Stážistka Ema hovorí o mýte agentúra vs. študent
V DIVINO nám záleží na komunikácii a autentickom prístupe ku každému človeku v agentúre. Hľadanie stáže vie byť niekedy veľká neznáma, a preto sme v spontánnom rozhovore rozobrali s našou úspešnou stážistkou Emou fakt, prečo sa rozhodla osloviť agentúru k spolupráci, v čom jej stáž rozšírila obzory, ako vníma PR svet po intenzívnych 6 mesiacoch stáže.
LinkedIn prieskum
Užívatelia LinkedIn majú na túto sieť výrazne lepší názor ako na Facebook a ostatné sociálne siete, ktoré používajú. LinkedIn vnímajú ako online priestor, ktorý si drží status pracovnej siete a spĺňa odbornú funkciu. Stretávajú sa tu najmä profesionáli, najčastejšie z marketingu, obchodu a IT. Čoraz častejšie sa objavujú i príspevky z osobného života užívateľov, tým, ktorým to prekáža, je však menšina. Výsledky prvého prieskumu slovenských LinkedIn užívateľov s názvom Linkedin je IN priniesli sondu do života tejto sociálnej siete u nás.
Slovenské PR sa na českom Zlatom středníku nestratilo
Zhrnuli sme postrehy porotcov Zlatého středníka, ktorí prezradili, kam sa uberá PR trh na Slovensku a v Česku. Pozrite si aj prehľad najlepších PR kampaní, ktoré na súťaži uspeli.
Natívny obsah na profesionálnej úrovni – výstup, s ktorým bude klient spokojný
Redakčné články si vyžadujú zodpovednú komunikáciu medzi PR manažérom a redaktorom média. Obe strany majú dôležitú úlohu v kreatívnom procese tvorby natívneho obsahu, no ich spolupráca občas narazí na komplikácie.
V čase vojny sa marketing javí ako povrchný a smiešny. Ako ním však môže vaša značka reálne pomôcť?
Vzhľadom na to, čo sa momentálne deje tesne u našich východných susedov za našimi štátnymi hranicami, sa môže zdať, že na marketingu vašej značky skutočne nezáleží. Aj v tejto situácii však existujú spôsoby, ako môžete na tento stav situáciu reagovať bez toho, aby ste pôsobili necitlivo.