Blogové články

Hviezdy Instagramu vytvorené počítačom si získavajú obľubu značiek

Hviezdy Instagramu vytvorené počítačom si získavajú obľubu značiek

Vďaka internetu a sociálnym sieťam sa otvorili nové možnosti sebapropagácie a pojem „influencer“ už máme pevne zakorenený v našom jazyku vďaka internetu a sociálnym sieťam. Donedávna sme ako influencera vnímali predovšetkým človeka, ktorý svojimi názormi a myšlienkami dokáže ovplyvniť svoje okolie. V súčasnosti však influencerom nemusí byť ani skutočný človek.

preèítajte si viac
Odmietnutie spolupráce je v poriadku, ignorácie nie.

Odmietnutie spolupráce je v poriadku, ignorácie nie.

Veľa blogov sa v súčasnosti zaoberá tým, ako zlepšiť komunikáciu, ktorá sa presunula z „face-to-face“ do väčšieho množstva online meetingov, telefonátov alebo e-mailov, ktorých je zrazu mnohonásobne viac. Avšak zabúda sa na dve slová, ktoré s touto situáciou v online priestore súvisia. Na slušnosť a rešpekt.

preèítajte si viac
Ako vyťažiť z online eventu maximum?

Ako vyťažiť z online eventu maximum?

Aktuálna situácia s koronavírusom zmenila zo dňa na deň fungovanie každého z nás. Stretávanie „face to face“ sa obmedzilo na minimum. V dôsledku toho vznikol jeden veľký otáznik čo s eventmi a tlačovými konferenciami? Urobíme to online!

preèítajte si viac
Podpora komunitného života prostredníctvom spoločných susedských aktivít

Podpora komunitného života prostredníctvom spoločných susedských aktivít

Pri výbere vlastného bývania už dávno nejde len o dispozíciu bytu. Treba rozmýšľať v širších súvislostiach. Presne tak sa nad projektmi zamýšľa aj klient ITB Development a pri svojom rezidenčnom projekte zvolil zaujímavý koncept vnútroblokov medzi bytovkami tak, aby sa susedia, deti ale aj dospelí, mohli spoločne stretávať a tráviť čas zaujímavými aktivitami.

preèítajte si viac
Aj Divino prechádza „na zelenú“ !

Aj Divino prechádza „na zelenú“ !

Za posledné roky sledujeme meniaci sa spôsob, akým spoločnosti pristupujú k svojim zamestnancom a priestorom, v ktorých fungujú. Stúpa trend „poľudšťovania“ kancelárskych priestorov, sťahovania firiem do rodinných domov a najmä potreba akéhosi súladu s prírodou.

preèítajte si viac
„Karanténna“ výzva s klientom Dr. Oetker #peciempreteba sa stáva pravidelnou súčasťou nášho contentu

„Karanténna“ výzva s klientom Dr. Oetker #peciempreteba sa stáva pravidelnou súčasťou nášho contentu

V marci sa svet okolo každého z nás zúžil na niekoľko metrov štvorcových, a to malo veľký vplyv aj na komunikáciu jednotlivých značiek na sociálnych sieťach. Snaha povzbudiť ľudí a presunúť myšlienky fanúšikov na sociálnych sieťach Dr. Oetker na iné veci sa začala pred Veľkou nocou otázkou, ktorú sme položili našim fanúšikom.

preèítajte si viac