Blogové články
Správa firemného LinkedIn profilu
Firemný profil na biznis sieti LinkedIn slúži ako „online výkladná skriňa“ spoločnosti. Je určený k poskytovaniu informácií o firme, jej kultúre, hodnotách, cieľoch, zamestnancoch, či stanoviskách.
Praktické využitie AI v Public Relations
V súčasnej digitálnej ére hrá umelá inteligencia významnú úlohu v transformácii PR. Ako môže AI pomôcť komunikačným expertom a kde presne sú jej prínosy?
Čo je to PR agentúra?
#DIVINOpedia
Čo robí PR agentúra? Aká je jej hlavná úloha a čo je jej cieľom? Aké sú výhody spolupráce s PR agentúrou?
Ako si získať Generáciu Z? Zistili sme, čo uprednostňujú mladí ľudia
Chcete osloviť Generáciu Z? Zabudnite na print a stavte na efektívnu komunikáciu v online prostredí. Podľa prieskumu komunikačnej agentúry DIVINO patria medzi top komunikačné nástroje sociálne siete a influencer marketing.
Správa LinkedIn profilov: vytvorte z Vášho LinkedIn účtu profitabilný biznis nástroj
Reprezentatívny profil na LinkedIn je základným stavebným kameňom profesionálneho a firemného rozvoja v online prostredí. Táto platforma ponúka jedinečnú príležitosť prezentovať individuálne a firemné úspechy, ale aj naviazať a udržiavať dôležité profesionálne vzťahy, ktoré môžu otvoriť dvere k novým obchodným príležitostiam.
Čo je to LinkedIn?
#DIVINOPedia
Ako funguje LinkedIn? Aké sú základy typy profilov na sociálnej sieti LinkedIn?
B2B komunikácia na LinkedIn a budovanie vlastného brandu
LinkedIn je dnes pevnou súčasťou PR mixu aj obchodných stratégii veľkého množstva firiem. Nenastúpiť na túto vlnu teraz znamená stratiť prístup k veľkému obchodnému a PR potenciálu. V čom tkvie tajomstvo úspechu na tejto sociálnej sieti, aké sú možné nástrahy, čo sa tu dá dosiahnuť, či najnovšie funkcionality a dáta – to všetko sa dočítate v našom blogovom článku.
ChatGPT: Bublina, užitočný nástroj alebo lístok do dôchodku?
Prešlo zhruba pol roka od uvedenia ChatGPT na svetlo sveta, no už sa stihlo stať predmetom odborných aj „kuchynských“ debát. Optimisti aj skeptici sa zhodujú na tom, že táto technológia zásadne zmení spôsob akým pracujeme.
Najčastejšie internetové podvody, ktorým denne naletia desiatky Slovákov
Nenaleťte každej online reklame! S nárastom online nakupovania a jej zvýšenou popularitou medzi Slovákmi, sa bohužiaľ zvyšuje aj počet podvodov. Tie majú za cieľ oklamať zákazníka a získať od nich nielen peniaze ale aj osobné údaje.