Blogové články
Ako nám chutila medzinárodná výstava vína Vinitaly 2019
Oplatí sa vycestovať za vínom? My vravíme áno! Medzinárodná výstava vína vo Verone, Vinitaly 2019 vás zaujme nielen spomínaným vínom a dobrou náladou. Dozviete sa veľa o krajinách, ktoré víno produkujú, o tradíciách či histórií jednotlivých značiek. Marketérov a vinárov určite zaujmú inovatívne možnosti komunikácie s potenciálnymi zákazníkmi či dodávateľmi. Výstava Vinitaly teda nebola len o víne. Bola tiež o trendoch v konzumácií či prezentácií tohoto ušľachtilého nápoja, dizajne a komunikácií s nami, zákazníkmi. Ak sa chcete dozvedieť viac o našom výlete, čítajte ďalej.
Ako a kde získať peniaze na fungovanie neziskových organizácií a nestratiť motiváciu pri ich vedení?
Mali sme tú česť, že sme sa ako agentúra stali spolutvorcami inšpiratívneho workshopu pre neziskové organizácie, školy a združenia na tému: Kde získať prostriedky na fungovanie organizácií a ako odprezentovať svoju činnosť. Celá konferencia sa konala pri príležitosti 10. rokov Nadácie Volkswagen Slovakia a niesla názov #InšpirujSa.
FOMO – Fear of missing out
Sociálne siete využívame dennodenne, pracujeme s nimi, komunikujeme cez ne a žijeme na nich osobné životy. Ani my v Divino nie sme žiadna výnimka. Nie je jednoduché ich vylúčiť z našej rutiny. Je však dôležité si pripomenúť, že je tu aj skutočný život, keď sedíme doma v teplákoch, v práci za stolom alebo len tak vonku s kamošmi.
Ako pracovať s predsudkami zákazníkov voči značke?
Na nedávnej konferencií Marketing That Sells 2018, ktorú organizuje Inform Slovakia, sme mali tú česť vyspovedať štyroch odborníkov na marketing a komunikáciu. Za jeden stôl zasadli 3 muži a 1 žena – šarmantná Jana Hoosová, spolumajiteľka bratislavského bistra Žufaňa, Ronald Lupták, marketing director Heineken Slovakia, ktorý si plní sen aj ako príležitostný vodič električky, Marek Mikle, riaditeľ úseku marketingu Union poisťovne a Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská Republika.
Oplatí sa vycestovať na marketingovú konferenciu do zahraničia?
Vzdelávanie sa na konferenciách do nášho agentúrneho života neodmysliteľne patrí, preto sme pred pár dňami opäť na jednu zavítali. Tentokrát sme sa vybrali na OnBrand’18 do Amsterdamu (www.conference.onbrand.me), ktorá patrí medzi najlepšie marketingové konferencie a kde sa stretávajú experti na komunikáciu z celého sveta. DIVINO sem vycestovalo aj vďaka podpore Národného podnikateľského centra (www.npc.sk, www.sbagency.sk), ktoré poskytuje komplexnú pomoc pre malých a stredných podnikateľov.
Zvýšenie povedomia o bezpečnosti na cestách vďaka projektu Jazdím Ford pre Život
Prvé augustové dni sa naša agentúra spolu so značkou Ford postarala o hladký chod pokračovania akcie #JazdimFordPreŽivot. S radosťou sme opäť prijali možnosť organizovať túto akciu. Tento projekt sme si veľmi obľúbili a organizujeme ho už druhý rok, vďaka čomu ho môžeme po technickej stránke stále zdokonaľovať.
Kedy praskne blogerská bublina?
Nie je to dávno, čo som písala o influencer marketingu, ktorý viac či menej pred rokom a pol patril medzi jeden z exkluzívnejších alebo zaujímavejších marketingových nástrojov. Avšak trh sa za ten čas zmenil a aj blogeri by si mali uvedomiť, že ak tento nástroj stratí exkluzivitu (čo sa už pomaly deje), tak tento boom opadne a značky začnú hľadať iné marketingové riešenia. A vedzte, že aj nám, agentúram, chodia podivné návrhy na spolupráce. ☺ P.S.: Článok obsahuje subjektívne názory autorky.
Júlové #TopPäť DIVINO
Víkendové letné čítanie na tému, čo nové máme vo svete sociálnych médií. ☺
Bepon Camp 2018 – Teambuilding
OŠČADNICA, 16.6.2018 – Začiatok júna patril v našej agentúre intenzívnym prípravám teambuildingu zamestnancov spoločnosti BEPON. Mali sme tú česť sa na tomto naozaj skvelom evente podieľať ako PR agentúra, co-organizátor a v závere sme mali pocit, že sme jednoducho súčasťou BEPONU.