Blogové články

Komunitné eventy ako ukážka života novostavby

Komunitné eventy ako ukážka života novostavby

Práca v agentúre pre developerského klienta zahŕňa aj aktivity ako sledovanie stavieb, ich život od fázy vizualizácií a makiet až po reálne zhmotňovanie nových budov. Až s príchodom obyvateľov však príde do rezidenčných projektov život. Pôvod stavebnej inžinierky je vo mne zakorenený a pri takýchto pracovných príležitostiach si hovorím, že to všetko dáva zmysel. A z tej tvrdej, chladnej, betónovej stavby je zrazu domov pre množstvo rodín. Komunita.

preèítajte si viac
Ako komunikovať počas krízy?

Ako komunikovať počas krízy?

Aktuálny stav je výzvou pre všetky oblasti podnikania. Denne sa situácia mení a vyžaduje si rýchle prijímanie rozhodnutí. Na toto nikto nemal pripravený manuál a nedajú sa zovšeobecniť pravidlá, ktoré treba prijať. Pre niektoré spoločnosti je toto obdobie pozitívne a zvýšil sa dopyt po ich tovare a službách, naopak pre väčšinu firiem je to kritický čas. Mnohé prevádzky a výroby sú zatvorené. Všetkým hrozí karanténa v prípade pozitívneho nálezu na koronavírus.

preèítajte si viac
Pandémia je príležitosťou preraziť pre lokálne slovenské značky

Pandémia je príležitosťou preraziť pre lokálne slovenské značky

Spamätali sme sa z prvotného šoku, promptne zareagovali na situáciu a uvedomili si, že reakcia na zmenené podnikateľské prostredie je nevyhnutná. Dalo by sa menovať nespočetne veľa uhlov pohľadu na zmeny, ktoré nastali. Obmedzenia na hraniciach, zatvorený podnik či firma môjho kamaráta sú len niektoré z nich. Okrem iného prichádzame aj k potrebe a významu našej sebestačnosti.

preèítajte si viac
Pomáhajú ľudia svojim „love-brandom“ aj v čase krízy?

Pomáhajú ľudia svojim „love-brandom“ aj v čase krízy?

Komunikácia v čase krízy nie je postavená len na tom či sa vám v danej chvíli podarí hneď transformovať váš biznis, ale aj o tom ako ste komunikovali dovtedy. Nehovorím samozrejme o produktoch, ktorých je v súčasnosti nedostatok alebo ich ľudia vyslovene potrebujú, ale o službách a tovare, ktoré ste predtým využívali a kupovali, no zrazu ich akosi netreba.

preèítajte si viac
Úskalia home office

Úskalia home office

Vysnívaný home office, považovaný za jeden zo zamestnaneckých benefitov, si aktuálne má možnosť vyskúšať asi najväčšie množstvo Slovákov v dejinách naraz. Aká je realita?

preèítajte si viac
Čo sa deje v marketingu a komunikácii tieto dni?

Čo sa deje v marketingu a komunikácii tieto dni?

Tí, čo ma poznajú vedia, že nie som veľmi za slohové práce. Preto aj tento blog nebude dlhý a možno nevystihne všetky uhly pohľadov, ale cítim potrebu zdieľať to s vami. V komunikácii a marketingu sa z dôvodu „koronavírusu“ dejú veci, ktoré by takto pred týždňom málo kto z nás predpokladal.

preèítajte si viac
TikTok Vás pohltí!

TikTok Vás pohltí!

O TikToku sa veľa hovorí a píše, avšak pokiaľ si ho nevyskúšate na vlastnej koži, tak nepochopíte. Už po dvoch hodinách som si povedala, že Instagram je nuda a nikdy ma nepohltí tak ako TikTok. Aktuálne dosiahol hranicu 1,5 miliardy stiahnutí a na App Store je štvrtou najsťahovanejšou aplikáciou roku 2019. Navyše za pár videí z mobilu som dostala za pár hodín 5000 pozretí a vyše 200 lajkov, ktoré by som na Instagrame zbierala mesiace.

preèítajte si viac