Blogové články

Konferencia, aká u nás chýbala. Prichádzajú Mamy v pohode

Konferencia, aká u nás chýbala. Prichádzajú Mamy v pohode

Zaujíma vás výchova, zdravie, stravovanie, cestovanie či biznis matiek? Prichádza konferencia Mamy v pohode, ktorá je tým správnym miestom, kde si počas jedného dňa vypočujete mnoho tém, tradičných či kontroverzných a z rôznych pohľadov. Pre všetky ženy, ktoré už matkami sú alebo sa na materstvo ešte len chystajú. Po prvý raz už o dva mesiace v Bratislave.

preèítajte si viac
DIVINO workshopy

DIVINO workshopy

Naša záhrada je krásnym miestom, ktoré sa stalo priestorom pre mnohé naše školenia a workshopy. Posledné slnečné lúče leta sme si užili na úžasnom workshope s blogerkami a magazínom Emma. Jeho hlavnou myšlienkou boli KVETY, a to nielen tie skutočné v podaní nášho klienta Kvety.sk, ale aj v podobe nových príchutí vôd klienta Zlatá studňa, ktoré nesú názov DOTYK KVETOV.

preèítajte si viac
Tvorba videí pre klienta Herlitz Slovensko

Tvorba videí pre klienta Herlitz Slovensko

Online video dosahuje svoj doterajší vrchol popularity, pričom v blízkej budúcnosti možno očakávať vzostupný trend. Podľa Medzinárodného technologického inštitútu Cisco bude video do roku 2021 cieľovým obsahom až 82 % všetkých návštevníkov internetu (v roku 2016 to bolo 73 %). Existuje pritom rad vecí, ktoré audiovizuálny obsah predurčujú k ďalšiemu rastu a rozvoju. Pre ľudí je dnes kľúčovým nástrojom pri získavaní širokého spektra informácií a sprostredkovania zábavy. Je veľmi jednoduchou, a často teda aj prvou voľbou pri internetovom vyhľadávaní.

preèítajte si viac
DIVINO školenia

DIVINO školenia

Sme agentúra, ktorá trendy nielen sleduje, ale snaží sa ich aplikovať i do praxe. A nie iba vlastnej! So svojimi skúsenosťami sa pravidelne delíme s našimi klientmi, s vami na blogu, ale aj na otvorených školeniach.

preèítajte si viac
Ako blogerky vnímajú spolupráce so značkami?

Ako blogerky vnímajú spolupráce so značkami?

Spolupráca s blogermi je dnes veľmi žiadaná súčasť každej marketingovej a komunikačnej stratégie firmy. Značky si uvedomujú ich vplyv na nákupné správanie fanúšikov, ktorí sú zároveň cieľovou skupinou daného brandu. Ako však tieto spolupráce vnímajú blogerky a ako na ne reagujú ich fanúšičky?

preèítajte si viac