Blogové články
Májové #TopPäť DIVINO
Máj sa niesol v duchu súboja medzi Instagramom a Snapchatom.
Aprílové #TopPäť DIVINO
Veľká konferencia F8 v Kalifornii, Instagram zaznamenal najväčší nárast užívateľov za posledné obdobie a čo má spoločné Ikea a módna značka Balenciaga.
Instagram novinky
Instagram nám za posledné týždne priniesol niekoľko noviniek, ktoré si zaslúžia samostatné zhrnutie.
CASE STUDY: Ako vyzerá spolupráca s influencermi v praxi?
Predčasom sme vás na blogu informovali o tom, že influenceri sa stávajú dôležitou súčasťou marketingovej a PR stratégie nejednej značky. Ako však takáto spolupráca vyzerá v praxi si DIVINO vyskúšalo v komunikačnej kampani pre slovenské značky BEPON a FUSAKLE. Čítajte a dozviete sa viac ☺
Marcové #TopPäť DIVINO
Instagram ani Facebook nespomalili ani v marci a priniesli niekoľko noviniek. LinkedIn vás urobí krajšími a vieme kto je najbohatší influencer v súčasnosti.
Februárové #TopPäť DIVINO
Tento mesiac bol bohatý na novinky zo sociálnych médií a nielen to. Pozrite sa spolu s nami, čo priniesol február. Čo sa stalo na Oscaroch a prečo sa PewDiePie a Wall Street Journal nemajú v láske.
Influencer marketing
Influenceri sa stávajú súčasťou marketingovej a PR stratégie nejednej značky. Influencer, človek s vplyvom na správanie a myslenie veľkého počtu ľudí nemusí byť nutne blogerom a naopak bloger sa nestáva hneď influencerom. Hlavne u mladšieho publika je však osobnosť blogera či vlogera zároveň aj influencerom pre jeho rovesníkov. V novembri roku 2016 priniesol Bloglovin prieskum, ktorý robili medzi 20 000* ženami s cieľom zistiť ako ženy vnímajú obsah influencerov, prečo sa zapájajú do komunikácie a čo to znamená pre značky.
Je Donald Trump dobrým príkladom pre PR manažéra?
Donald Trump bol nedávno inaugurovaný za 45. prezidenta USA a ja som sa opäť zamyslel nad potenciálom tohto kontroverzného človeka. Keďže jeho politické názory ľudí rozdeľujú, rozhodol som sa zamerať na niečo, čo ľudí v dobrej myšlienke naopak spojí. Vzhľadom na jeho víťaztvo v amerických voľbách, veľmi hodnotným sa javí jeho prístup k médiám.
Video, video, video… vitaj rok 2017!
Konzumenti sa v súčasnosti stávajú slepí voči bannerom, využívajú adblock a snažia sa obmedziť prienik reklamy do ich života. Preto je pre marketérov neustálou výzvou vytvárať obsah, ktorý konzumenta zaujme. Trendom je nielen natívna reklama ale aj video obsah, ktorý dokáže pohltiť a emocionálne prepojiť značku s potencionálnym zákazníkom. Niet preto divu, že platformy ako Facebook a Instagram sa snažia prinášať nové možnosti podporujúce video formáty.