Blogové články
Čo je to CSRD smernica
#DIVINOpedia
CSRD je smernica EÚ o povinnom reportovaní udržateľnosti a ESG aspektoch podnikania.
Čo je to CSR
#DIVINOpedia
CSR (Corporate Social Responsibility) alebo spoločenská zodpovednosť firiem je koncept, podľa ktorého firmy dobrovoľne integrujú ekonomické, sociálne a environmentálne hľadiská do svojich podnikateľských aktivít a vzťahov so zainteresovanými stranami.
Typy influencerov podľa témy
Jednotliví influenceri sa špecializujú na rôzne tematické oblasti, ktoré oslovujú špecifické publikum a prinášajú jedinečný pohľad do rôznych sfér života.
Kto je to influencer
#DIVINOpedia
V posledných rokoch sa influenceri stali neoddeliteľnou súčasťou digitálneho sveta. Na sociálnych sieťach diktujú trendy, odporúčajú produkty a budujú si verných fanúšikov. No kto vlastne sú influenceri? Sú to moderní podnikatelia, autentické osobnosti alebo len marketingový nástroj veľkých značiek?
Ako sa správajú CEOs na LinkedIn-e? Toto ukázali dáta…
Členovia vedenia firiem sú na LinkedIn-e cieľovou skupinou mnohých užívateľov tejto sociálnej siete. Možno aj tou vašou… Rozhodujú totiž o investíciách či o potenciálnych dodávateľoch.
Čo je to ESG?
#DIVINOpedia
Čo znamenajú 3 písmená v skratke ESG? Je rozdiel medzi ESG a CSR? Aký je potenciál ESG vo firemnej komunikácii?
Influenceri podľa počtu sledovateľov
V dynamickom svete influencer marketingu je kľúčové rozumieť rôznym kategóriám influencerov a ich jedinečným charakteristikám.
Každá kategória, od nano po mega influencerov, ponúka špecifické výhody a možnosti pre značky.
Duševná pohoda v práci? Kľúč k produktivite a spokojnosti
Kedy sa vás naposledy niekto opýtal ako sa máte alebo akú máte náladu? A kedy sa vás to naposledy opýtal váš zamestnávateľ?
V DIVINO sa tieto otázky pýtame často. Minimálne raz týždenne. Pretože vieme, že v dnešnej hektickej dobe je psychická pohoda dôležitejšia ako kedykoľvek predtým.
Správa osobného Linkedin profilu
Osobný profil na najznámejšej biznis sociálnej sieti LinkedIn predstavuje digitálnu vizitku v novodobom obchodnom svete. Nie je však len odrazom vašej profesionálnej identity, ale aj platformou, ktorá vám pomôže otvoriť dvere k novým kariérnym príležitostiam. Poskytuje príležitosť predstaviť sa potenciálnym zamestnávateľom, zákazníkom či obchodným partnerom.