Ak ste rozmýšľali, aké sú ich hlavné motivácie a ciele, kvôli ktorým trávia čas na tejto sieti, my vám to prezradíme. A aj to, čím sa členovia vedenia spoločností odlišujú od „bežných“ užívateľov tejto siete. Tieto zistenia vyplynuli zo segmentovej analýzy prieskumu LinkedIn je IN, ktorý spoločne pripravili Go4Insight, DIVINO a Miki Plichta.
-
Top manažéri sa na LinkedIn-e líšia od bežného užívateľa
… takmer dve tretiny tvoria muži,
… najviac ich je z Bratislavského kraja (oproti bežným užívateľom o 8 % viac),
… najviac ich pracuje v priemyselnej výrobe (nasleduje oblasť financií a marketingu). -
Trávia na LinkedIn-e viac času ako bežní užívatelia
…takmer 40 % ľudí na vrcholových pozíciách sú heavy useri,
…až dve tretiny strávia na LinkedIn-e viac ako 8 hodín týždenne (pri bežných užívateľoch je to zhruba 2,5 hodiny týždenne). -
Prispievajú a interagujú častejšie ako bežní užívatelia
… takmer 40 % ľudí z manažmentu vytvára príspevky aspoň raz za týždeň,
… približne polovica lajkuje príspevky aspoň raz za deň (pri bežných užívateľoch je to menej ako 20 %),
…dve tretiny tvoria obsah na podporu značky svojho zamestnávateľa.
Očividne dostali školenie a vedia, prečo sa oplatí na tejto sieti byť. Naučte sa to aj vy na našom januárovom LinkedIn školení.
Získate praktické rady, ako sa prezentovať na LinkedIn-e, spravovať firemný profil či ako sa stať ambasádorom svojej firmy alebo zamestnávateľa.
Kedy: štvrtok 23.1.2025, 9.00-11.00
Kde: online i offline na Brezovskej 3 v Bratislave (priestory DIVINO)
Cena: 149 eur + DPH
Viac informácií o školení (CTA button – https://www.divino.sk/academy/linkedin-je-in/)
Ak potrebujete konzultáciu alebo iný typ školenia, radi vám v DIVINO pomôžeme. V prípade záujmu či otázok nám napíšte na skolenia@divino.sk.
Sme tu, aby sme vám pomohli využiť LinkedIn naplno!