Školenia
Sociálne siete
Video je v kurze, ako ho tvoriť inhouse
Školenie určené pre každého, kto tvorí alebo plánuje tvoriť obsah na firemné sociálne siete – od malých podnikateľov až po marketérov a brand managerov vo veľkých spoločnostiach.
Trendy na sociálnych sieťach 2025
Trendy prichádzajú a odchádzajú nielen v dizajne či móde, ale aj na sociálnych sieťach. Na školení Trendy na sociálnych sieťach 2025 sa spolu pozrieme na to, čo nás čaká v online svete a či sú niektoré uplatniteľné aj v lokálnom biznise.
Sociálne siete – čo o nich vedieť
Podľa prieskumu Go4Insight z leta 2024 využíva až 70 % Slovákov sociálne siete každý deň, čo z nich vytvára podstatný komunikačný kanál. Preto sa firmy bez nich dnes zaobídu už len veľmi ťažko.
Facebook komunikácia pre firmy
Používať Facebook ako súkromná osoba a ako firma či organizácia je odlišné. Pri starostlivosti o biznis profil na jednej z najväčších sociálnych sietí treba myslieť na kopu drobností, ktoré vám pomôžu zvýšiť povedomie o vašej značke. Ako na Facebook komunikáciu pre značky vám prezradíme na spoločnom školení.
Instagram komunikácia pre firmy
Instagram dávno nie je len o pekných fotkách z kancelárie alebo z teambuildingu. Ako túto sociálnu sieť využívať efektívne, na čo myslieť pri založení profilu a jeho napĺňaní obsahom? To si povieme na našom školení Instagram komunikácia pre firmy.
Základy META reklamy a vyhodnotenie kampaní na sociálnych sieťach
Vytvoriť obsah na sociálnych sieťach je dôležité, ale rovnako treba venovať pozornosť aj jeho šíreniu medzi publikum pomocou reklamy. Naučte sa základy META Ads Managera a ako vyhodnotiť kampane na sociálnych sieťach.
Community management na sociálnych sieťach
Pod príspevkom vám pribudol komentár alebo vám v schránke pristála súkromná správa. Čo teraz?! Na tomto školení si vysvetlíme, ako komunikovať so zákazníkmi na sociálnych sieťach tak, aby ste community management zvládli s prehľadom.
B2B komunikácia na LinkedIne a budovanie vlastného brandu
Pre profesionálov, ktorí chcú efektívne komunikovať na LinkedIne, osloviť svoje B2B publikum a budovať svoju osobnú značku.
Influencer marketing prakticky
Vysvetlíme vám, ako sa pohybovať vo vodách influencerov a influencer marketingu tak, aby ste oslovili vašu cieľovú skupinu a skutočne predávali.
Právne aspekty influencerských spoluprác
Na školení s právnikom sa dozviete, ako je to so spoluprácami na sociálnych sieťach z právneho hľadiska.
Práca s AI – Umelou inteligenciou v marketingu
AI ako praktický pomocník v Marketingu – efektívny junior Copywriter
Školenie (nielen) o tvorbe marketingových a PR textov s pomocou umelej inteligencie.
AI ako praktický pomocník v Marketingu – to najlepšie zo súčasných nástrojov generatívnej umelej inteligencie
Praktický workshop vhodný pre začiatočníkov, s ktorým získate základy pre prácu s umelou inteligenciou.
Soft skills
Prezentačné zručnosti
Vycibrite váš prejav, či už máte publikum pred sebou, alebo sa na vás pozerá cez obrazovku monitora.
Time Management
Efektívne manažovanie vlastného času vám pomôže zjednodušiť si život a využiť svoj pracovný i nepracovný deň naplno.
Ako v sebe vzbudiť kreativitu
Kreatívny sval je potrebné posilňovať. Rozvíjajte svoju schopnosť improvizovať či nápadito reagovať.
Storytelling
Porozprávajte svojmu publiku príbeh tak, aby ho zaujal a udržal jeho pozornosť až do konca.
Typológia osobnosti – dynamika využívania talentov v tíme
Každý člen tímu má svoje miesto a svoju nenahraditeľnú úlohu, zistite na základe testu osobnosti, kto kam patrí.
Práca s textom a médiami
Moderné PR
Tradičné PR založené na tlačových správach už nestačí. Dnes je nevyhnutné integrovať PR do širšej komunikačnej stratégie.
Ako napísať pútavý marketingový text
Doba sa zrýchlila a o pozornosť čitateľa treba bojovať. Ako funguje psychológia pri čítaní textu, získavaní klikov a návštevnosti?
Princípy komunikácie s médiami
Povieme vám, ako fungujú redakcie, čo je možné dostať do médií spontánne a za čo je potrebné zaplatiť.
Mediálny tréning a krízová komunikácia
Zvládajte stretnutia s médiami s ľahkosťou a predchádzajte krízovým situáciám, prípadne ich otočte vo svoj prospech.
Ako si správne nastaviť marketing
Svet reklám a kampaní sa neustále mení, najmä tých v online priestore. Preto je premyslená komunikácia a stratégia potrebnejšia ako kedykoľvek predtým.