Community management na sociálnych sieťach

Pod príspevkom vám pribudol komentár alebo vám v schránke pristála súkromná správa. Čo teraz? Vysvetlíme vám, ako s prehľadom zvládnuť komunikáciu so zákazníkmi.

Čo sa dozviete?

  • Je dôležité robiť community management na sociálnych sieťach?
  • Kto má na starosti komunikáciu so zákazníkmi?
  • Ako často odpisovať na správy a komentáre?
  • Odkiaľ čerpať odpovede?
  • Akým štýlom komunikovať so zákazníkmi?
  • Na čo na sociálnych sieťach reagovať a na čo naopak nie?
  • Ako sa vysporiadať s hejtermi?

termín školenia

Ak máte záujem o školenie, radi vám ho pripravíme na mieru podľa vašich požiadaviek.

Pre bližšie informácie kontaktujte skolenia@divino.sk.

Forma a miesto školenia

  • osobne v priestoroch DIVINO
  • online
  • osobne na vašej adrese

Trvanie

  • 1.5-2.5 hodiny vrátane diskusie

Máte záujem o školenie?

Ďalšie školenia