Community management na sociálnych sieťach
Pod príspevkom vám pribudol komentár alebo vám v schránke pristála súkromná správa. Čo teraz?! Na tomto školení si vysvetlíme, ako komunikovať so zákazníkmi na sociálnych sieťach tak, aby ste community management zvládli s prehľadom.

Čo sa dozviete?
- Je dôležité robiť community management na sociálnych sieťach?
- Kto má na starosti komunikáciu so zákazníkmi?
- Ako často odpisovať na správy a komentáre?
- Odkiaľ čerpať odpovede?
- Akým štýlom komunikovať so zákazníkmi?
- Na čo na sociálnych sieťach reagovať a na čo naopak nie?
- Ako sa vysporiadať s hejtermi?
termín školenia
Ak máte záujem o školenie, radi vám ho pripravíme na mieru podľa vašich požiadaviek.
Pre bližšie informácie kontaktujte skolenia@divino.sk.
Forma a miesto školenia
- osobne v priestoroch DIVINO
- online
Trvanie
- 1.5-2.5 hodiny vrátane diskusie