Blogové články
Osvojte si týchto 7 základných krokov a posuňte online mítingy v roku 2021 na nový level
Času bolo dosť. Je jasné, že ešte nejakú chvíľku pobudneme najmä v online priestore, mali by sme teda posunúť naše virtuálne komunikačné zručnosti na ďalšiu úroveň. Naučte sa vďaka drobným zmenám vyťažiť maximum z meetingov, webinárov, online prezentácií a video-konferencií.
Ako vyťažiť z online eventu maximum?
Aktuálna situácia s koronavírusom zmenila zo dňa na deň fungovanie každého z nás. Stretávanie „face to face“ sa obmedzilo na minimum. V dôsledku toho vznikol jeden veľký otáznik čo s eventmi a tlačovými konferenciami? Urobíme to online!
Podpora komunitného života prostredníctvom spoločných susedských aktivít
Pri výbere vlastného bývania už dávno nejde len o dispozíciu bytu. Treba rozmýšľať v širších súvislostiach. Presne tak sa nad projektmi zamýšľa aj klient ITB Development a pri svojom rezidenčnom projekte zvolil zaujímavý koncept vnútroblokov medzi bytovkami tak, aby sa susedia, deti ale aj dospelí, mohli spoločne stretávať a tráviť čas zaujímavými aktivitami.
Aj Divino prechádza „na zelenú“ !
Za posledné roky sledujeme meniaci sa spôsob, akým spoločnosti pristupujú k svojim zamestnancom a priestorom, v ktorých fungujú. Stúpa trend „poľudšťovania“ kancelárskych priestorov, sťahovania firiem do rodinných domov a najmä potreba akéhosi súladu s prírodou.
„Karanténna“ výzva s klientom Dr. Oetker #peciempreteba sa stáva pravidelnou súčasťou nášho contentu
V marci sa svet okolo každého z nás zúžil na niekoľko metrov štvorcových, a to malo veľký vplyv aj na komunikáciu jednotlivých značiek na sociálnych sieťach. Snaha povzbudiť ľudí a presunúť myšlienky fanúšikov na sociálnych sieťach Dr. Oetker na iné veci sa začala pred Veľkou nocou otázkou, ktorú sme položili našim fanúšikom.
Ako sme komunikovali počas korona krízy pre klienta Hubert J.E.?
Aj keď si aktuálne užívame uvoľnené opatrenia a s radosťou sa socializujeme aj inak, ako prostredníctvom Zoomu či Skypu, radi by sme si zhrnuli, ako sme počas obdobia „koronakrízy“ reagovali v komunikácii pre klienta, s ktorým život chutí.
Biela perla sa Vám stará o krásny úsmev a my sa na tom podieľame!
Vždy nás veľmi teší, keď sa z projektovej spolupráce s klientom (neplánovane) stane dlhodobá – paušálna spolupráca. Je to akési zadosťučinenie nielen za dosiahnuté pozitívne výsledky, ale najmä za vloženú energiu, nápady a zanietenie urobiť pre klienta viac ako očakáva.
Komunikácia pharma klientov v čase korona krízy
Pandémia koronavírusu zmenila situáciu na Slovensku zo dňa na deň. Z domovov sa stali kancelárie, rodičia suplovali učiteľov a v neposlednom rade niektoré biznisy dostali červenú. To sa samozrejme premietlo aj do zmeny komunikácie produktov a značiek. Niektoré pozastavili spoluprácu, iné sa naštartovali a zo situácie chceli vyťažiť maximum. Flexibilita a rýchle rozhodnutia boli a stále sú veľmi dôležité.
Z karantény do office – 3 ponaučenia pre social media manažéra
Obdobie karantény spôsobenej koronavírusom už na Slovensku hodnotíme ako uzavretú kapitolu. Sociálne siete mnohým komunitám pomohli rýchlo a efektívne koordinovať svojich členov. Nielen Facebook aktivoval nové možnosti podpory dobrovoľníckych a záchranných skupín. Absolútna prítomnosť technologického fenoménu medzi nami ukázala svoje veľké pozitívum.