Blogové články

Ako vyťažiť z online eventu maximum?

Ako vyťažiť z online eventu maximum?

Aktuálna situácia s koronavírusom zmenila zo dňa na deň fungovanie každého z nás. Stretávanie „face to face“ sa obmedzilo na minimum. V dôsledku toho vznikol jeden veľký otáznik čo s eventmi a tlačovými konferenciami? Urobíme to online!

preèítajte si viac
Podpora komunitného života prostredníctvom spoločných susedských aktivít

Podpora komunitného života prostredníctvom spoločných susedských aktivít

Pri výbere vlastného bývania už dávno nejde len o dispozíciu bytu. Treba rozmýšľať v širších súvislostiach. Presne tak sa nad projektmi zamýšľa aj klient ITB Development a pri svojom rezidenčnom projekte zvolil zaujímavý koncept vnútroblokov medzi bytovkami tak, aby sa susedia, deti ale aj dospelí, mohli spoločne stretávať a tráviť čas zaujímavými aktivitami.

preèítajte si viac
Aj Divino prechádza „na zelenú“ !

Aj Divino prechádza „na zelenú“ !

Za posledné roky sledujeme meniaci sa spôsob, akým spoločnosti pristupujú k svojim zamestnancom a priestorom, v ktorých fungujú. Stúpa trend „poľudšťovania“ kancelárskych priestorov, sťahovania firiem do rodinných domov a najmä potreba akéhosi súladu s prírodou.

preèítajte si viac
„Karanténna“ výzva s klientom Dr. Oetker #peciempreteba sa stáva pravidelnou súčasťou nášho contentu

„Karanténna“ výzva s klientom Dr. Oetker #peciempreteba sa stáva pravidelnou súčasťou nášho contentu

V marci sa svet okolo každého z nás zúžil na niekoľko metrov štvorcových, a to malo veľký vplyv aj na komunikáciu jednotlivých značiek na sociálnych sieťach. Snaha povzbudiť ľudí a presunúť myšlienky fanúšikov na sociálnych sieťach Dr. Oetker na iné veci sa začala pred Veľkou nocou otázkou, ktorú sme položili našim fanúšikom.

preèítajte si viac
Komunikácia pharma klientov v čase korona krízy

Komunikácia pharma klientov v čase korona krízy

Pandémia koronavírusu zmenila situáciu na Slovensku zo dňa na deň. Z domovov sa stali kancelárie, rodičia suplovali učiteľov a v neposlednom rade niektoré biznisy dostali červenú. To sa samozrejme premietlo aj do zmeny komunikácie produktov a značiek. Niektoré pozastavili spoluprácu, iné sa naštartovali a zo situácie chceli vyťažiť maximum. Flexibilita a rýchle rozhodnutia boli a stále sú veľmi dôležité.

preèítajte si viac
Z karantény do office – 3 ponaučenia pre social media manažéra

Z karantény do office – 3 ponaučenia pre social media manažéra

Obdobie karantény spôsobenej koronavírusom už na Slovensku hodnotíme ako uzavretú kapitolu. Sociálne siete mnohým komunitám pomohli rýchlo a efektívne koordinovať svojich členov. Nielen Facebook aktivoval nové možnosti podpory dobrovoľníckych a záchranných skupín. Absolútna prítomnosť technologického fenoménu medzi nami ukázala svoje veľké pozitívum.

preèítajte si viac