Sme malý flexibilný tím, ktorý sa venuje každému klientovi individuálne v rýchlo meniacom sa svete komunikácie. Naše strategické a funkčné riešenia spájajúce online a offline nástroje zaručujú vysokú efektivitu komunikácie. Cieľom je dlhodobá spolupráca a spokojní zákazníci našich klientov. Návratnosť vašej investície do PR dosahujeme spoločne s vami aktívnou a otvorenou diskusiou.
Naše služby sa prispôsobujú vašim potrebám. Konečné riešenie pre vás nie je ako nákup z regálu. Každý klient získa riešenie šité na mieru. Najčastejšie naše riešenia pozostávajú zo služieb ako:
Naša spolupráca s Dr. Oetker chuťovky ako tvorba PR kampaní, príprava tlačových správ a komplexné PR služby, správu sociálnych sietí a spoluprácu s osobnosťami, blogermi a blogerkami. Táto spolupráca nás teší o to viac, že Dr. Oetker je súčasťou našich domácností už od nepamäti.
http://www.oetker.sk/sk-sk/index.htmlJe pre nás cťou stáť po boku tejto ikonickej slovenskej značky. Spoločnosť Hubert J.E., založená v roku 1825, bola prvým vinárstvom na výrobu šumivého vína podľa tradičnej francúzskej metódy mimo územia Francúzska. Od svojho založenia je lídrom na trhu šumivých vín na Slovensku. S vinárstvom Hubert J.E. spolupracujeme v oblasti korporáteho PR a produktového PR značky Hubert a správy sociálnych sietí. Komunikácia sektov značky Hubert zahŕňa najmä participovanie na významných podujatiach, spolupráce s influencermi a úzku komunikáciu s odbornou verejnosťou. Spolu s predstaviteľmi spoločnosti Hubert J.E. sa snažíme vnášať do bežného života noblesu a uchovávať tradíciu a svetovo uznávanú chuť našich slovenských sektov.
https://www.hubertsekt.sk/intro/Spolupráca s minerálnou vodou Budiš zahŕňa predovšetkým komunikáciu noviniek a reklamných kampaní, prípravu tlačových správ a komplexné PR služby zahŕňajúce spoluprácu s osobnosťami z oblasti športu, či blogermi a blogerkami, ktorí sa venujú zdravému životnému štýlu. Táto spolupráca nás teší o to viac, že sme fanúšikmi minerálnej vody Budiš a jej zásoby u nás nikdy nesmú chýbať.
budis.skCinema City Slovensko je najväčším prevádzkovateľom multikín na Slovensku. Vo svojich kinosálach i špeciálnych projekciách 4DX a SUPERSCREEN sa snaží divákom prinášať radosť so skvelého filmového zážitku. DIVINO klientovi poskytuje pravidelný mesačný PR servis, kreatívne návrhy kampaní a komunikácie, organizáciu eventov, filmových premiér a vyhľadávanie spoluprác s osobnosťami.
cinemacity.skSpolupráca s ITB Development zahŕňa komunikáciu noviniek vo svete realít, tvorbu PR kampaní, prípravu tlačových správ a komplexné PR služby zahŕňajúce spoluprácu s osobnosťami, blogermi a blogerkami. Táto spolupráca nás teší o to viac, že ITB sa zaujíma o mestský rozvoj Bratislavy a komunitný život.
https://www.itb.sk/Spoločnosť Summit Motors Slovakia je oficiálnym importérom a predajcom značky Ford na Slovensku. Zároveň poskytuje autorizovaný servis vozidiel Ford. Pre klienta zabezpečujeme plánovanie, organizáciu a propagáciu eventov (Jazdím Ford pre život), spolupráce s influencermi a komunikáciu s médiami.
www.ford.skSpolupráci s najväčším zľavovým portálom na Slovensku sa venujeme už niekoľko rokov. Komunikujeme najmä prieskumy, výsledky trhu či správania sa slovenských zákazníkov. Portál ZľavaDňa tiež predstavujeme ako miesto, pomocou ktorého sa dá objavovať Slovensko.
zlavadna.skSpoločnosť Exeltis vznikla v roku 2010 ako LadeePharma Slovakia, s pôsobením predovšetkým v oblasti ženského zdravia. Už dlhoročnou komunikáciou sa snažíme edukovať ženy i mužov o potrebe inozitolov, kyseliny listovej, kyseliny mliečnej i glykogénu a že nie za všetkými intímnymi problémami žien je mykóza. Získané informácie z oblasti zdravia si nenechávame pre seba, ale delíme sa o ne veľmi intenzívne s médiami prostredníctvom tlačových konferencií, tlačových správ i článkov šitých na mieru. Okrem PR komunikácie sme boli súčasťou eventu ako otvorenie dojčiacej zóny v ZOO v Bratislave. Naša spolupráca spočíva tiež v tvorbe obsahu a správovania Facebooku, prípravy textov na web stránku, ale i vyhľadávaní oznámych ľudí pre značky Inofolic, Folandrol, LadeeVita a Lactofeel.
ladeepharma.skKomunikácia pramenitej vody Zlatá studňa zahŕňa najmä kreatívne návrhy, uvedenie noviniek, či už Dotyk ovocia alebo Dotyk kvetov v médiách, taktiež spoluprácu s influencermi a pomoc pri podujatiach, kde by mohla byť značka zastúpená.
zlatastudna.skSlovenská magnéziová voda zo srdca Gemera sa vrátila do nášho portfólia po krátkej odmlke. Venujeme sa najmä komunikovaniu zdravotných benefitov, kampani o darovaní krvi, spolupráci s blogermi a vyhľadávame možnosti, kde by sme značku zviditeľnili aj poskytnutím pitného režimu.
gemerka.skBorn In Barcelona je slovenská značka exkluzívnych šperkov, pre ktorú poskytujeme strategické marketingové poradenstvo, online marketing a vyhľadávame nové predajné kanály.
borninbarcelona.eu/SK/Spoločnosť Empikfoto SA pôsobí už 14 rokov v Poľsku. Svoje pôsobenie minulý rok rozšírila do Českej republiky a tento rok expandovala so svojou službou vyvolávania snímok, tlače fotokníh i kalendárov a širokej škály personalizovaných produktov nesúcich snímky zákazníkov na Slovensko. Sme ich partnerom pri aktívnej PR komunikácii prodstredníctvom PR článkov, súťaži a bartrov. Aby sme boli na očiach nielen v médiách, na zvýšovanie povedomia využívame influencerov i blogerov. Okrem toho pre klienta zastrešujeme správu sociálnych sietí, Facebook a Instagram. Pripravujeme pravidelný content, pripravujeme grafiku a tiež platenú reklamu na Instagrame.
http://www.empikfoto.sk/Klient Murexin je v agentúre DIVINO ďalším z portfólia stavebníckych klientov. Murexin ponúka materiály pre podlahy, obklady, liate podlahy, izolovanie stavieb, betón, zateplenie i nátery. Má riešenie pre každý problém na stavbe a je dokonalý partner všade tam, kde je požadovaná vysoká kvalita, rozsiahly sortiment a odborné služby. V agentúre sme pre Murexin vypracovali PR služby na mieru, ktoré zahŕňajú stretnutia s novinármi, tlačové konferencie, vytváranie redakčných a propagačných materiálov a čas zostáva aj na príjemné stretnutia pri káve.
http://www.murexin.sk/front_content.phpV4 Group je poradenská skupina združujúca právnych poradcov, daňových konzultantov, audítorov a účtovníkov. Svojim klientom ponúka komplexné poradenské služby pri vykonávaní ich každodenných činností ako aj riešenia náročných obchodných transakcií. Je nám cťou zastupovať aj tento segment, vytvárať PR aktivity a budovať dobré vzťahy aj pre tohto klienta.
https://www.v4group.eu/sk/Pre klienta Matuzalem zastrešujeme PR komunikáciu v médiách a spolupráce s influencermi a taktiež organizovanie tlačových konferencií či workshopov pre blogerky a novinárky. Zároveň máme na starosti komunikáciu v online priestore, a to na Facebooku a Instagrame. Sme ich partnerom pri vytváraní fotografických materiálov a tiež pri tvorbe videí na sociálne siete.
https://sk.matuzalem.com/Barebells je jednou z prestížných značiek z portfólia Premium Brands. Proteínovým tyčinkam a milkshakom Barebells zastrešujeme PR komunikáciu noviniek. Okrem toho pomáhame s tipmi na influencerov a odbornými školeniami ambasádorov.
www.premiumbrands.skVitamin Well je jednou zo zvučných značiek z portfólia Premium Brands. Funkčným vitamínovým nápojom Vitamin Well zastrešujeme PR komunikáciu noviniek. Okrem toho pomáhame s tipmi na influencerov a odbornými školeniami pre ambasádorov značky.
www.premiumbrands.skPre klienta Mylan komunikujeme produkt ArmoLIPID Plus. Prostredníctvom PR komunikácie v spolupráci s odborníkmi šírime osvetu ohľadom potreby udržiavania si zdravej hladiny cholesterolu. Túto osvetu rozširujeme nielen cez médiá, ale aj influencerov.
www.mylansk.skPre klienta PRIMESTAR HOTELS (PSH), unikátneho prevádzkovateľa hotelov na Slovensku a v Chorvátsku, zastrešujeme PR poradenstvo a kreatívu, tvorbu videí a ďalších audiovizuálnych formátov.
https://primestarhotels.com/sk/Pre klienta zastrešujeme spolupráce s influencermi pre produktovú i korporátnu PR komunikáciu, kreatívne produktové rozosielky pre influencerov, vyhľadávanie a možnosť speakerstva na relevantných odborných eventoch a organizovanie tlačových konferencií.
https://bielaperla.sk/Spoločnost Henkel celosvetovo pôsobí so svojimi značkami a technológiami v troch divíziach: Adhesive Technologies (lepidlá a technológie), Laundry & Home Care (pracie a čistiace prodstriedky) a Beauty Care (kozmetika). Práve pre divíziu Beauty Care, do ktorej spadajú značky ako Syoss, Schwarzkopf a Fa, sme partnerom pri aktívnej PR komunikácii prostredníctvom PR článkov, tlačových konferencií, súťaži a bartrov. Aby sme boli na očiach nielen v médiách, využívame na zvýšovanie povedomia aj blogerov, youtuberov i známe osobnosti. Okrem iného sme radcami a vyhľadávačmi influencerov do kampani.
henkel.skDHL Parcel je jedným z najväčších dodávateľov prepravných služieb na Slovensku v oblasti B2C. DHL má dlhoročné skúsenosti z európskych trhov. Klientovi sme poskytovali pravidelný mesačný PR servis, komunikáciu s odbornými i lifestyle médiami, ambasádormi, organitáciu veľkých eventov a neustále sme sa snažili vyhľadávať vhodný priestor pre publicitu.
dhlparcel.skSpolupráca s najväčším výrobcom proteínových a müsli tyčiniek na Slovensku zahŕňala strategické plánovanie PR aktivít, prípravu a komunikáciu tlačových správ i odborných článkov. Kľúčovými boli vzťahy s osobnosťami, športovcami, blogermi i novinármi. Okrem lifestylových výstupov bol dôraz kladený na kontakt s relevantnými odbornými médiami. Balík služieb obsahoval i správu fan page a tvorbu contentu na Facebooku.
tekmar.skVznikol ako nástroj na podporu a rozvoj transparentného podnikateľského prostredia na Slovensku. Dokáže preveriť a analyzovať akúkoľek firmu podnikajúcu na území Slovenskej republiky. Pre klienta sme tvorili témy a texty vhodné do odborných i lifestyleových médií a vyhľadávali priestor pre publicitu.
indexpodnikatela.skKlient Wellness Hotel Patince svojim návštevníkom ponúka nielen odborníkmi zostavené pobyty, ale aj široké spektrum wellness možností a služieb. Spolupráca bola založená na najmä na kreatíve textov o aktuálnych pobytoch, eventoch a novinkách, ktoré hotel pravidelne pripravuje. Starali sme sa tiež o vzťahy a komunikáciu s osobnosťami a blogermi, bártrové spolupráce a nákup inzercie v kľúčových médiách.
wellnesspatince.skNadácia Volkswagen Slovakia vznikla v roku 2008 ako verejnoprospešná organizácia, ktorá sa aktívne snaží o spoluvytváranie moderného priestoru pre život vo vedomostnej spoločnosti. DIVINO klientovi poskytuje pravidelný mesačný PR servis, poradenstvo, kreatívne návrhy kampaní a komunikácie, tvorbu reprezentačných videí, komunikáciu s médiami, blogermi, vlogermi a ambasádormi. Príprava textových materiálov a vyhľadávanie možností na publicitu je samozrejmosťou. Divino tiež spravuje nadačný Facebook a zastrešuje aktivity na tejto sociálnej sieti, od copywritingu, cez grafický obsah až po platenú reklamu.
nadacia-volkswagen.skSpolupráca s Ekofarmou Važec zahŕňa predovšetkým komunikáciu noviniek a reklamných kampaní, prípravu tlačových správ a komplexné PR služby zahŕňajúce spoluprácu s osobnosťami z oblasti zdravej výživy, či blogermi a blogerkami, ktorí sa venujú zdravému životnému štýlu. Táto spolupráca nás teší o to viac, že sme fanúšikmi výborných mliečnych výrobkov.
http://ekofarmavazec.sk/Kaviarne Café Dias, ktoré sekundujú kníhkupectvám Panta Rhei, sú miestom, kde sa môžete podeliť s priateľmi o dobrodružstvá, rozprávať príhody, všetko pri výbornej káve tej najvyššej kvality, čajoch či vínach. Pre klienta sme zabezpečovali mediálnu komunikáciu, organizáciu eventov a online aktivity.
cafedias.skOzonicon® s TrioCross formulou je zdravotníckou pomôckou, ktorá znižuje bolesť, pomáha pri liečbe zápalu a zároveň vyživuje kĺby. Pri uvedení tohto inovatívneho produktu na SK trh nesmie, samozrejme, chýbať podpora našej agentúry. Spolupráca zahŕňa komunikáciu produktu a jeho benefitov prostredníctvom TS a PR článkov “šitých” na mieru. Okrem toho využívame na zvýšenie znalosti značky blogerov i známe osobnosti.
ozonicon.skKľúčový projekt pre spoluprácu agentúry DIVINO so spoločnosťou Enterprise Invesetors zameraný na oceňovanie najrýchlejšie rastúcich malých a stredných podnikov Slovenska. V rámci celoročnej prípravy významného galavečera zabezpečujeme komunikáciu na média, prípravu tlačovej konferencie, komunikáciu s ocenenými zástupcami spoločností, návrh a prípravu scenára podujatia a celkový rozvoj a koordináciu podujatia. Na projekte významne spolupracujeme s magazínom Forbes Slovensko.
slovenskediamanty.skBryndziareň a syráreň vo Zvolenskej Slatine je najväčšou a najstaršou bryndziarňou na svete. Je moderným výrobným podnikom s certifikáciou Európskej komisie pre dovoz mlieka a mliečnych výrobkov do krajín Európskej únie. S klientom sme tvorili komplexnú marketingovú stratégiu, návrh oficiálneho webu a komunikáciu na médiá pri uvádzaní nových produktov na trh.
bryndziaren.skKlient, ktorý sa venuje vývoju, výrobe a predaju výživových doplnkov, sme pomáhali pri uvedení nového prípravku na chudnutie na trh. Spolupráca zahŕňala podporu mediálnej komunikácie a strategického plánovania.
pilulka.sk/danareThe Journey (Cesta) je liečebná metóda, ktorá bola objavená svetovo uznávanou expertkou na liečbu tela a mysle, úspešnou autorkou v tejto oblasti Brandon Bays. Úlohou Divina bol personal branding pre zakladateľku metódy, aktivity na média online, sprostredkovanie inzertného priestoru a event manažment.
brandonbays.skNatur Produkt je výhradným dovozcom produktov štrnástich výrobcov prírodnej kozmetiky a liečiv. Pre klienta sme uskutočňovali aktivity na médiá, online marketing, spoluprácu s blogermi a úpravu časopisu v 100 000 náklade, určeného pre spotrebiteľov produktov prostredníctvom lekární a lekárnických zariadení.
naturprodukt.skKlinika celostnej medicíny, ktorá spája modernú a alternatívnu medicínu na Slovensku od roku 2013. Pre Medante sme uskutočňovali aktivity na médiá, sprostredkovávali spoluprácu s blogermi a zabezpečovali PR produktovú i korporátnu komunikáciu.
medante.comSpoločnosť OTTO BERG sa venuje tvorbe pánskych kolekcií, ktoré sú navrhované v súlade so svetovými módnymi trendmi a šité z kvalitných materiálov popredných výrobcov tkanín. Pre klienta sme zabezpečovali mediálnu komunikáciu, marketingové aktivity online a organizáciu eventov.
ottoberg.skDoliva predstavuje kvalitnú nemeckú kozmetiku za prijateľné ceny, obsahujúca výťažky olív z Toskánska. Divino zaobstarávalo kompletnú produktovú komunikáciu na médiá.
doliva.skProjekt, ktorý zapojil viac ako osemsto školákov, známch hudobníkov a hercov. Divino cieľ projektu, uplatniť projekt v rámci základných škôl v iných mestách s celoslovenským záberom, podporilo celoročnou mediálnou pomocou, aktívnou komunikáciou so školami a event manažmentom.
zsgessayova.edupage.org/files/VIVA_ZBOR_projekt.pdfSpoločnosť TriGranit Development Corporation začala výstavbu komplexu administratívnych budov pod názvom ”Lakeside Park”, ktorý mal byť budovaný v štyroch fázach na Tomášikovej a Vajnorskej ulici, a po dokončení poskytovať nájomnú plochu o rozlohe približne 90 000 m² a parkovacie miesta pre 1 850 áut. Divino pri propagácii projektu pomohlo vytvorením prezentačného videa k výstavbe "Lakeside Park 2".
lakesidepark.skSpoločnosť zaoberajúca sa tvorbou webu, za ktorou stoja dlhoročné skúsenosti. Spolupráca s Divinom spočívala v tvorbe a realizácií aktivít na médiá a organizovaniu eventov za účelom propagácie spoločnosti.
magnetica.skTriGranit je jednou z najväčších plne integrovaných, súkromných developerských spoločností v Strednej Európe, ktorá sa primárne zameriava na maloobchodné a administratívne budovy na strategických mestských polohách. Divino pomáhalo spoločnosti s vypracovaním marketingovej stratégie projektu "Zelených budov".
trigranit.comAmbulancia klinickej výživy pracuje od r. 2003 ako neštátne zariadenie, ktoré sa zaoberá využitím výživy na podporu zdravia v prevencii aj podpornej liečbe. Úloha Divina spočívala v propagácii knižného vydania pod záštitou AKV určeného pre deti a správa jeho Facebook stránky.
akv.skOZETA je významnou slovenskou značkou pôsobiacou na domácom trhu už od roku 1939. Výroba pánskych oblekov, ale i dámskej konfekcie, plášťov a oblečenia na voľný čas sa v súčasnosti realizuje v závode v Topoľčanoch, ktorý je najväčším výrobcom pánskej konfekcie na Slovensku. Svoju novú éru začala OZETA v marci 2012 s cieľom etablovať sa na trhu a skĺbiť výrobný závod s predajnou sieťou. Za týmto účel prebehla spolupráca s Divinom, pričom sme mali na starosti komunikáciu s médiami, správu Facebook stránky a event manažment.
ozeta.skTailor Made je rodinný podnik, ktorý ponúka dlhoročné skúsenosti v oblasti výroby pánskych odevov a oblekov na mieru. Divino pre klienta zabezpečovalo založenie a správu blogu na portály sme.sk, strategické poradenstvo a mnohé kreatívne aktivity na médiá.
tailormade.skPre portál združujúci viacero slovenských reštauračných zariadení Divino poskytovalo marketingové poradenstvo, krízovú komunikáciu a aktivity zamerané na mediálne vzťahy.
obedovat.skPopulárna darčeková čokoláda, ktorá je známa už od roku 1965. Divino pre Merci zabezpečovalo komplexnú mediálnu komunikáciu.
merci.skSúkromná klinika plastickej chirurgie, estetickej medicíny a laserovej medicíny Esthetic sa nachádza v centre Bratislavy. Divino pre Esthetic zabezpečovalo komplexnú mediálnu komunikáciu a poradenstvo.
esthetic.skNimm2 je obľúbená maškrta detí aj dospelých už od roku 1962 a patrí k najznámejším značkám tvrdých cukríkov v Nemecku. Sortiment značky sa neustále rozrastá. V súlade so svojím heslom „vitamíny a sladkosti“ ponúka rad nimm2 rôzne druhy veselých a sladkých maškŕt. Divino Nimm2 podporilo komplexnou mediálnou komunikáciou a servisom.
storck.sk/sk/znacky/nimm2/Health & Beauty TV je televízny kanál zameraný na zdravie, krásu a módu. Je šírený pomocou internetu a vysiela programy cielené na prevenciu, diagnózu, liečebné postupy, novinky, trendy, zdravý životný štýl aj spravodajstvo a publicistiku z rôznych odborov medicíny. Divino pre HBTV poskytlo komplexné strategické poradenstvo.
hbtv.skUVEA Mediklinik predstavuje predajňu okuliarov ako aj očnú kliniku pre vyšetrenia a poradenstvo. Divino pre tohto klienta poskytlo súbor tréningov externej a internej komunikácie a komplexnú podporu mediálnych vzťahov.
uvea.skQuality Safety Edge je vzdelávací workshop zameraný na tému bezpečnosti práce. Divino zastrešilo mediálnu propagáciu ako aj pomoc s organizáciou workshopu.
qualitysafetyedge.comUž od samého počiatku existencie cestovnej kancelárie je jej hlavným cieľom splniť želanie našich klientov a ponúknuť im iný spôsob dovolenkovania, ponúknuť niečo neobvyklé. Vymeniť pasívne leňošenie na plážach za aktívne trávenie času v exotických krajinách sveta. Divino má rado neobvyklé ciele a preto aj tento podporilo sprostredkovaním špeciálnych mediálnych spoluprác, komplexnej mediálnej komunikácie a zabezpečovaním inzercie na kľúčových miestach.
victorytravel.skSpoločnosť pomáha definovať silné a slabé stránky podnikania a nachádzať príležitosti na zlepšenie. Poskytuje komplexné služby v oblasti ekonomiky, financií, daní a účtovníctva. Úlohou Divina bolo komplexné marketingové poradenstvo.
podnikaniepreradost.skLa Natura je predajňou nábytku a doplnkov, pričom na slovenskom a českom trhu zastupuje sofistikovanú britskú značku nábytku a bytových doplnkov Neptune. Divino pre klienta vykonávalo správu Facebookovej stránky a s tým spojené marketingové aktivity.
lanatura.skZlaté stránky sú dobre známym tlačeným, dnes už aj elektronickým, zoznamom kontaktných údajov právnických a fyzických osôb. Divino v rámci mediálnej propagácie Zlatých stránok poskytlo strategické poradenstvo a komplexnú mediálnu komunikáciu.
zlatestranky.skSlovenský výrobca vín s nepretržitou vyše polstoročnou tradíciou, ktorý sa môže oprieť o vlastné vinohrady v troch oblastiach Slovenska – v Nitrianskej, Južnoslovenskej a Malokarpatskej vinohradníckej oblasti. Divino pre klienta poskytovalo produktovú i korporátnu komunikáciu a podporu v oblasti mediálnej komunikácie.
vino-nitra.skSpoločnosť Mediatel má za sebou viac ako 20 rokov skúseností. Vlastní najväčší internetový a tlačený katalóg ZlateStranky.sk a je súčasťou poprednej digitálnej a mediálnej skupiny FCR Media, pôsobiacej v 12 krajinách. Divino pre klienta poskytlo komplexnú mediálnu podporu.
mediatel.skPríbeh výroby kožených topánok OLIVIA začal v roku 1999. V časoch, keď obchody ponúkali iba nudné strohé modely, vniesla značka do obuvi život a nápad. Divino tomuto klientovi pomáhalo s produktovou komunikáciou, nadväzovaním spolupráce s blogermi a médiami.
svettopanok.skInner Winner Slovensko predstavuje radosť zo vzdelávania prostredníctvom workshopv a inšpiráciu so svetovými motivačnými rečníkmi. Snaží sa tiež predstaviť kvalitných lektorov, zaujímavé osobnosti a talenty - vytvoriť priestor pre nové možnosti a nové stretnutia. Divino pre klienta poskytlo marketingové poradenstvo a správu Facebookovej stránky.
inner-winner.skMedidiet klientom ponúka metódu redukcie telesnej hmotnosti pod odborným dohľadom v niektorom z našich zaškolených centier. Divino pre Medidiet poskytlo marketingové poradenstvo, školenia externej komunikácie a školenie prezentačných zručností.
medidiet.skAgentúra Be Cool pôsobí na trhu už od roku 1998, pričom okrem poskytovania služieb v oblasti event manažmentu a marketingu, organizuje širokú paletu športových eventov, či už ide o rodinný športový deň cez firemné hry alebo profesionálne športové podujatie. Pre Be Cool zabezpečujeme strategické poradenstvo, tvorbu mediálnych i eventových partnerstiev a kreatívu online contentu.
http://becool.sk/Spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. pôsobí na trhu expresných kuriérskych služieb od roku 1992. Pokračuje v činnosti pôvodnej firmy IN TIME ČSFR s.r.o., ktorá už niekoľko rokov predtým poskytovala služby expresnej prepravy zásielok v bývalom Československu. Slovak Parcel Service s.r.o. už viac ako 20 rokov na Slovensku zastupuje americkú prepravnú spoločnosť United Parcel Service (UPS), ako jej autorizovaný zástupca (Authorised Service Contractor for UPS). Divino malo za úlohu komunikovať službu "Balíkomat 24/7" na médiá.
sps-sro.skVína Chateau Modra sú výsledkom viac než 400 ročnej tradície pestovania viniča a výroby vína rodiny Šebovcov z Modry. Tradícia rodiny sa viaže až k Lukášovi Šebovi, ktorý bol v Modre v 17.storočí vlastníkom viac než pol hektára vinohradu. Klientovi sme pomáhali s produktovou i korporátnou komunikáciou, ako aj s vylepšením vzťahov s kľúčovými médiami.
chateaumodra.skOkrem personal brandingu a komunikácie na média, sme pre medzinárodne uznávanú coachku a inšpiratívnu zástupkyňu ženského pokolenia zabezpečovali účasť na viacerých konferenciách.
beabenkova.comWings for Life World Run je globálne charitatívne podujatie, ktoré má unikátny a zábavný formát. Je to celosvetový beh, kde všetci naraz vyštartujú a naháňa ich cieľová čiara. Takto to funguje: Každý rok sa v oficiálnych lokalitách po celom svete koná Wings for Life World Run. Všetci vyštartujú v tom istom momente, 13:00 nášho času. Divino tomuto jedinečnému podujatiu pomohlo prostredníctvom kompletného zastrešenia mediálnej komunikácie.
wingsforlifeworldrun.comSlovenský archeologický a historický inštitút – SAHI je občianske združenie, ktoré vzniklo dňa 17. 5. 2006. Spája odborných a vedeckých pracovníkov, priaznivcov, podporovateľov a záujemcov o históriu, archeológiu, dejiny umenia, filozofiu a iné vedecké disciplíny. Divino zabezpečovalo aktivity na médiá, event manažment a mediálnu propagáciu aktivít SAHI na Slovensku i v zahraničí.
sahi.skSpolupráca so stredoeurópskou private equity a venture capital spoločnosťou zahŕňa predovšetkým prípravu prekladov tlačových správ na odborné ekonomické či investičné témy a ich následné šírenie na média. Okrem spomenutého pomáhame spoločnosti s prípravou PR stratégie, návrhmi eventov, pomáhajúcich k rozpoznávaniu spoločnosti na slovenskom trhu a šíreniu jej dobrého mena. Kľúčovým v rámci spolupráce je projekt „Diamanty slovenského biznisu“ a galavečer s ním súvisiaci.
Historická revue je v súčasnosti jediný slovenský magazín o histórii a archeológii, vychádza 12-krát do roka. Divino pre tohto klienta spravovalo jeho Facebookovú stránku.
historickarevue.comPre toto slovenské vydavateľstvo Divino uskutočňovalo marketingové poradenstvo so zameraním na špecifické cieľové skupiny.
covenant.skDizajnové štúdio Provocation Bureau spolupracovalo s Divinom v oblasti marketingového poradenstva so zacielením na jedinečné záujmové skupiny.
provocationbureau.comHistoricky jedna z najdlhších spoluprác agentúry DIVINO je práve so slovenskou sieťou predajní pančuchového a ponožkového tovaru s viac ako 20 ročnou tradíciou na slovenskom trhu. Spolupráca zahŕňa pomoc pri komunikácií všetkých kľúčových kampaní či noviniek značky prostredníctvom prípravy tlačových správ, PR textov šitých na mieru, aktívnej komunikácie s médiami a blogermi. Balík služieb v minulosti obsahoval i správu a tvorbu obsahu na Facebooku.
bepon.skZdruženie mladých podnikateľov Slovenska (s oficiálnou skratkou ZMPS) bolo založené v roku 2010 ako organizácia združujúca slovenských podnikateľov do 40 rokov. Hlavným dôvodom vzniku bola nedostatočná pozornosť venovaná podpore mladej generácie podnikateľov, v ktorej je budúcnosť podnikania na Slovensku. Divino pre toto združenie poskytovalo aktivity na médiá ako vydávanie tlačových správ, rozhovory s novinármi a pod.
zmps.skXoxo BODY & MIND je prvý salón, ktorý sa postará o Váš celkový vzhľad pod jednou strechou. V ich ponuke nájdete služby týkajúce sa starostlivosti o vlasy, ruky a nohy, pleť, formovanie tela ako aj služby invazívnej dermatológie. Poskytuje tiež odborné konzultácie, ktoré sa týkajú Vášho osobného imidžu. Divino pre tohto klienta pripravil jedinečné mediálne tréningy a marketingové poradenstvo, aktivity na médiá, online marketing ako aj návrhy na spolupráce a cross promo s inými značkami.
xoxo.skV tomto prípade bolo Divino organizátorom unikátnej výstavy počas jeho všetkých dvanástich ročníkov. V priebehu tohto obdobia klientovi Henkel Slovensko poskytovalo komplexné mediálne aktivity, online a event marketing, prípravu online časopisu ako aj kompletnú externú komunikáciu.
divino.sk/images/ref/pdf_9_henkel-slovensko-slovensku-event_1360262344.pdfKlient pomáha rodinám, do ktorých sa narodí dieťatko so zdravotným znevýhodnením. Podľa individuálnych potrieb každej rodiny podporujú deti vo veku 0-7 rokov. Sú odbornou podporou rodín, ktoré pre svoje deti potrebujú funkčné vyšetrenie, diagnostika dieťaťa, aplikácia stimulačných pomôcok a hier, transdisciplinárny prístup v spolupráci s odborníkmi či začleňovanie rodiny do komunity. Pre klienta poskytujeme bezplatnú pomoc v oblasti plánovania stratégie, eventov a online marketingu.
ranastarostlivost.skHistória značky sa začala písať v roku 1928 pod krídlami spoločnosti Boehringer Ingelheim. Šéfom jej zdravotníckeho oddelenia bol doktor Graubner, ktorý odštartoval vývoj produktov pre zubnú starostlivosť. V súčasnosti táto produktová rada zahŕňa zubné pasty, zubné kefky, ústne vody, ale aj medzizubné kefky, zubnú niť alebo produkty zamerané na zubné protézy. Divino pre klienta zabezpečovalo kompletnú produktovú komunikáciu na médiá.
lacalut.skZačiatky Panta Rhei siahajú do roku 1989. Prvými predajnými miestami boli malé stánky na trhoch a následne vznikla prvá kamenná predajňa vo Veľkom Mederi. Nadšenie pre knižný trh a myšlienka dostávať knihy stále viac a viac medzi ľudí vyvrcholila v roku 2000, otvorením prvého kníhkupectva v nákupnom centre bratislavského Polusu. Divino pre klienta zabezpečovalo najmä krízovú mediálnu komunikáciu.
pantarhei.skHistória výrobného závodu KVINT sa datuje do roku 1897, kedy bola prvýkrát spustnená výroba v Tiraspole. V súčasnej dobe patria nápoje pod značkou KVINT medzi najobľúbenejšie nielen na trhoch bývalého sovietskeho impéria ale aj v iných častiach sveta. Produktové rady tohto klienta predstavujú Brandy, víno a vodka. Divino preňho zabezpečovalo najmä všeobecnú mediálnu komunikáciu a marketing v online prostredí.
kvint.skRyba Žilina, spol. s r.o. je najväčší výrobca rybacích a lahôdkových šalátov na Slovensku. Je najstarším nepretržite fungujúcim podnikom, na spracovanie rýb, ktorý funguje od roku 1924. Divino pre klienta zabezpečovalo produktovú komunikáciu, správu Facebookového profilu a prácu so špecifickou cieľovou skupinou.
rybazilina.skDessewffyho palác bol v čase svojho vzniku jednou z najprepychovejších budov v celom Prešporku. V súčasnosti ponúka širokú ponuku služieb v oblasti prenájmu miestností a ubytovania. Divino pre tohto klienta okrem iného zabezpečoval najmä event manažment.
palaceoffice.skSpoločnosť Šípek Team s.r.o. sa zaoberá navrhovaním, výrobou a predajom unikátneho umeleckého skla. Zakladateľ, Bořek Šípek, bol svetoznámy český výtvarník, architekt, dizajnér a vysokoškolský učiteľ, známy najmä ako tvorca sklenených umeleckých objektov a nábytku alebo ako hlavný architekt správy Pražského hradu z obdobia prezidenta Václava Havla. Divino pre spoločnosť zabepečovalo marketingové aktivity, najmä event manažment.
sipekglass.skDIMARKO už od roku 1996 patrí medzi popredných lídrov vo veľkoobchodnom predaji drogériového, obalového a spotrebného materiálu a doplnkov. Divino pre klienta pripravilo návrh nového dizajnu komunikačných letákov a polepu áut.
dimarko.skKvalitná, kreatívna, globálna a dynamická. Aj takto môžete poznať značku profesionálnej vlasovej starostlivosti Schwarzkopf Professional, pre ktorú sme už niekoľkoročným partnerom. Aktívnou komunikáciu každej novinky z dielne Schwarzkopf Professional či už prostredníctvom tlačových správ na médiá, známych osobnosti alebo blogeriek, napomáhame značke udržiavať náskok pred konkurenciou.
schwarzkopf-professional.skSpolupráca so sieťou predajní hodiniek a šperkov bola postavená predovšetkým na silných vzťahoch s redakciami dámskych časopisov, ale taktiež komunikácií so slovenskými blogermi či vlogermi. Okrem sprostredovania ponúk, vyhľadávania možností na propagáciu sme sa zameriavali aj na strategické plánovanie PR aktivít či prípravu širokého spektra PR textov, tlačových správ alebo iných kreatívnych návrhov ako dostať značku do povedomia slovenských zákazníkov.
klenotyaurum.skEvent, na ktorom sa dozviete všetko o súčasných trendoch v elektronickom obchodovaní, načerpáte nové inšpirácie a získate rady pre napredovanie vášho e-shopu. Divino zabezpečilo kompletnú organizáciu eventu.
dhlecommerceday.skSlovenská spoločnosť, ktorá sa zaoberá produkciou, nákupom a exportom včelieho medu. Divino pre klienta zabezpečilo kompletnú produktovú komunikáciu, nadväzovaním spolupráce s osobnosťami a médiami.
medas.skNa trojročnej kampani EÚ na zlepšenie povedomia o repkovom oleji u nás pracujeme od začiatku. Spoluprácou aj s poľskými kolegami zastrešujeme najmä šírenie textov o jeho benefitoch, printovú aj online kampaň, spoluprácu s blogermi a vyhľadávanie priestoru v TV.
zamilujsadorepkovehooleja.euKlient DOM-OV stavia funkčné a jedinečné rodinné domy na kľúč pre svojich zákazníkov. Naša spolupráca spočíva v tvorbe obsahu a správy sociálnych sietí, Facebook a Instagram, vrátane platenej reklamy.
dom-ov.skPelikan je jedným z najznámejších producentov písacích a kreatívnych pomôcok na svete. Preto využívame naše kreatívne schopnosti a pisateľské zručnosti k tomu, aby sme ľudí a médiá presvedčili, aby písali a aby písali o Pelikane. Naša spolupráca s Pelikanom spočíva najmä v písaní tlačových správ a exkluzívnych článkov, vizuálne pôsobivých lifestylových výstupov v tlači i v online svete tak, ako si tieto krásne nástroje zaslúžia. Zastrešujeme tiež platenú podporu na Facebooku a poradensto v oblasti komunikácie na sociálnych sieťach.
pelikan.comOkrem prípravy PR článkov a zabezpečovania mediálneho priestoru (časopisy, online, eventy, tlačové konferencie) sme pre výrobcu, dodávateľa a distribútora papierenského tovaru, kancelárskych a školských potrieb, rozšírili balík služieb o kompletnú prípravu produktových videí. Od plánovania, cez natáčanie, po produkciu a postprodukciu -klientovi ponúkame video obsah šitý na mieru. Zastrešujeme tiež platenú podporu na Facebooku a poradenstvo v oblasti komunikácie na sociálnych sieťach.
herlitz.deMediklinik je jedna z prvých firiem na Slovensku poskytujúcich jednodňovú chirurgiu vo všetkých chirurgických odboroch. V spolupráci so špičkovými odborníkmi z celého Slovenska vykonávajú ročne cez 2500 operačnych výkonov. Divino pre Mediklinik zabezpečilo aktívnu komunikáciu na médiá a mediálnu prezentáciu spolupracujúcich odborníkov, chirurgov a lekárov.
mediklinik.skSpolupráca so spoločnosťou Bubbleology obsahuje predovšetkým komunikáciu noviniek v jej portfóliu, nadväzovanie spoluprác s osobnosťami a blogermi, vyhľadávanie priestoru v médiách, či prípravu tlačových správ. Teší nás práca pre slovenskú jednotku na trhu s bublinkovými čajmi a áno priznávame sa - aj nás už stihla zachvátiť bubblemánia.
bubbleology.skSpoluprácu s najväčšou online donáškovou službou kvetov a darčekov na Slovensku i do zahraničia Kvety.sk odštartovalo DIVINO v máji 2017. V rámci našej spolupráce pomáhame klientovi nastaviť celkovú marketingovú stratégiu, ktorú aplikujeme v rámci všetkých kanálov - komunikácia s médiami, blogermi, online, cross promo, guerilla marketigové projekty a vizibilita firmy na podujatiach.
kvety.skPre klienta Nutricia zabezpečujeme PR komunikačné služby, v rámci ktorých zastrešujeme komunikáciu s novinármi, prípravu tlačových správ, organizovanie tlačových konferencií a podujatí v spolupráci s organizáciami spájajúcich pacientov s onkologickým ochorením. Medzi ďalšie aktivity patrí tvorba videí a zastrešenie Google Adwords kampaní pre ich weby.
Druhý názor lekára ponúka konzultačné služby pre pacientov a ich blízkych v oblasti onkológie, gastroenterologickým alebo ORL. Zastrešujeme pre nich PR aktivity prostredníctvom tlačových správ, kontaktu s novinármi, tlačovými konferenciami. V spolupráci s lekármi a pacientmi tvoríme video obsah a poskytujeme poradenstvo v správe sociálnych sietí. Pre podporu webu spravujeme Google Adword kampaň.
Havlíkova prírodná apotéka, ktorá moderne spracováva tradičné receptúry známeho a vášnivého českého lekárnika minulého storočia PhMr. Karla Havlíka, je dobré známa nielen v Česku, ale už aj na Slovensku. Aktívnou komunikáciou každej novinky či už prostredníctvom tlačových správ na médiá, známych osobnosti alebo blogeriek dostávame značku a produkty do povedomia ešte širšej verejnosti.
https://eshop.havlikovaapoteka.sk/Produkt: Repkový olej je produkt s tradíciou na Slovensku, ktorý má najvýhodnejšie zloženie cenných mastných kyselín z rastlinných olejov – obsahuje 10-krát viac omega-3 mastných kyselín ako olivový olej.
Spolupracovali sme renomovanými odborníkmi (MUDr. Alžbeta Béderová, CSc., MUDr. Katarína Babinská, PhD., Prof. Ing. Štefan Schmidt, PhD.) portálmi (cvičte.sk, akademiakrasy.sk), blogerkami (Miriam Kalisová, LaPetit, Henrieta Kundrátová), varili v rannej šou Teleráno a viedli web www.zamilujsadorepkovehooleja.eu
Cieľ: Zvýšenie povedomia konzumentov o nutričných a zdravotných benefitoch repkového olej, edukovanie o jeho význame v každodennej strave, budovanie jeho pozitívneho obrazu, ale tiež snaha o zmenu jeho vnímania u slovenských konzumentov a nárast jeho predaja o 3%.
Výsledky: Experti aj konzumenti sa zhodujú, že výhodou repkového oleja je možnosť tepelného spracovania, prirodzenosť a podielu mastných kyselín. Navyše je vnímaný ako slovenský produkt, ľahko dostupný a za dobrú cenu. Prieskum po skončení kampane ukazuje aj to, že jeho bežné využívanie v domácnosti stúplo o 2% a až 46% opýtaných vyhlásilo, že je podľa nich zdravý.
Produkt: Lifestylový produktový rad pramenitej vody Zlatá studňa Dotyk kvetov (príchute levanduľa, baza a lotos) sa opäť spojila s najväčšou donáškovou službou kvetov a darčekov u nás, Kvety.sk.
Cieľ: Zlatá studňa a Kvety.sk, sa rozhodli spojiť svoje produkty s 3 tvárami, slovenskými blogerkami. Vybrali sme Alexandru „Prairie_charm“ Drugdovú pre príchuť levanduľa, Mirku „The Blond Zebras“ Germanovú pre bazu a Ivanu Stanclovú pre lotos - aj kvôli tomu, že všetky tri sú milovníčky kvetov a svoju lásku k nim prezentujú na svojich kanáloch celoročne. Každá vytvorila vlastnú kyticu v štýle danej príchute Zlatej studne, ktorá sa spolu s fľašou dala objednať na eshope Kvety.sk. Cielom bolo spojiť kvety s blogerkami, ktoré ich budú prezentovať v tej najprirodzenejšej forme a zo srdca.
Výsledky: Všetky tri blogerky sa do role ambasádoriek vžili a užívali si to, čoho výsledkom bolo 70+ Instastories, posty, aj blogy. Na konci ich mesačného „kraľovania“ sme ich spolu s ďalšími blogerkami a novinárkami zobrali do Kriváňa, priamo do sídla Kvety.sk a do kaštieľa Vígľaš, kde sa učili viazať a aranžovať kvety. Zavŕšené to bolo účasťou na Interbeuty, kde odprezentovali obe značky aj pred publikom a záujemcami v Inchebe.
Produkt: Ponuka cestovania (ubytovanie, wellness, adrenalínové a iné zážitky) z ponuky najväčšieho zľavového portálu u nás, ZľavaDňa. Pokračovanie v kampani #ObjavteSlovensko s najväčšími slovenskými Youtubermi.
Cieľ: Výberom influencerov aj atrakcií a miest, ktoré si mohli youtuberi vyskúšať, cielili na mladších ľudí – chceli sme im ukázať, že cestovať po Slovensku so ZľavaDňa je cool. Zároveň si klient testoval aj iné marketingové nástroje, s akými pracoval doteraz.
Výsledky: Obom Youtuberom sme nechali pomerne veľkú volnosť, kvôli zásahu, aj spätnej väzbe pod videami. Vo výsledku ZľavaDňa dostala 6 vlogov s celkovym zásahom viac ako pol milióna ľudí. Okrem toho všetci zúčastnení spolu vytvorili 70+ Instastories, ktoré súviseli priamo so ZľavaDňa alebo s danými partnermi. Priemerný zásah jednej Instastory bol na úrovni 60-80 tisíc užívateľov. Túto komunikáciu si všimli aj niektoré weby pre mladých, ktoré v zápätí kontaktovali ZľavaDňa s ponukou na podobné spolupráce.
Produkt: Sociálne siete
Cieľ: Zvýšiť engagement a zásah stránky na Facebooku a oživiť komunikáciu na Instagrame.
Výsledky: Vytvorenie pravidelnej komunikácie na Facebooku na podporu silných filmových noviniek, vytvorenie vlastných rubrík ( napr. Premiérový štvrtok) a aktivít na zvýšenie zapojenie fanúšikov. Našou snahou je vždy priniesť filmové novinky zo sveta ako prví. Komunikáciu na Instagrame sme zintenzívnili a vytvorili sekcie k jednotlivým titulom na Instagram Stories, založili Instagram TV, kde pridávame aktuálne novinky. Našou snahou je byť stále v spojení s fanúšikmi cez ankety, direct messages a využívať obsah influencerov a samotných fanúšikov. Už počas prvého mesiaca sme zvýšili reach aj engagement niekoľkonásobne a prevýšili KPI’s.
Produkt: Sociálne siete – Letná sezóna na Instagrame
Cieľ: Aj napriek tomu, že Bepon predáva predovšetkým pančuchové nohavice a ponožky, tak v lete sme mali podporiť špeciálnu kolekciu plaviek navrhnutých na Slovensku samotným Beponom.
Výsledky: Vytvorenie Instagram komunikácie zameranej len na plavky prostredníctvom custom fotiek priamo pre klienta. Využitie influenceriek, ktoré produkty odpromovali na vlastných sociálnych sieťach a následne sme využili ich foto materiál. Hravo a letne sme prepájali komunikáciu, súťaže a letné akcie na plavky. Pomocou Instagram Stories sme komunikáciu oživili vďaka anketám, fotografiám od zákazníkov a hlasovaniam.
Produkt: Ponožtíkovia ONLINE
Cieľ: CSR aktivita na podporu útulku OZ Hafkáči prostredníctvom predaja Ponožtíkov (milých ručne vyrobených postavičiek zo zvyškov látok) . Kúpou každého Ponožtíka na predajni zákazník prispel sumou 10 eur.
Výsledky: Podpora komunikácia na sociálnych sieťach a cez influencerov. Vytvorenie vlastných fotografií Ponožtíkov, ktorí komunikovali s fanúšikmi na Facebooku, cestovali a zdieľali svoje zážitky na Instagrame. Výzva na fanúšikov, aby nám posielali fotky svojich Ponožtíkov a šírili myšlienku ďalej a my sme obsah využili na našich Instagram Stories. Oliver Oswald ako hlavný ambasádor projektu promoval túto aktivitu na svojich sociálnych sieťach, čím zvýšil zásah a povedomie.
Produkt: Produkty na želírovanie od Dr. Oetker
Cieľ: Komunikácia produktového radu na želírovanie od Dr. Oetker. Ukázať, že príprava džemov nie je zložitá, ale ide to rýchlo a jednoducho.
Výsledky: 3 videá s receptom a postupom na prípravu džemov zo sezónneho ovocia s receptami od známej slovenskej foodblogerky Lapetit. Videá komunikované na Youtube aj Facebooku klienta
https://www.youtube.com/watch?v=SqujA68YyrY
https://www.youtube.com/watch?v=pdcxOIFncgY
https://www.youtube.com/watch?v=Pejw5EJoA24
Produkt: Pizza Ristorante
Cieľ: Predstavenie novej receptúry Pizza Ristorante
Výsledky: Organizácia tlačovej konferencie v 5* hoteli v centre Bratislavy pre vybraných novinárov a influencerov prostredníctvom netradičného zážitku. Pre pozvaných sme vytvorili prostredie romantickej večere „ako v pravej talianskej reštaurácií“, kedy si za sprievodu hry na harfe mohli spolu so svojim partnerom/partnerkou vychutnať spoločne strávený čas aj uprostred pracovného týždňa a zároveň ochutnať novinky od Dr. Oetker.
Produkt: Zlatý klas
Cieľ: komunikácia netradičného využitia produktu Zlatý klas a okamžitá inšpirácia pre gazdinky
Výsledky: pečenie so známou moderátorkou a cukrárkou Adrianou Polákovou prostredníctvom Live videa na jej FB stránke: Adriana Poláková – Napečené s láskou. V živom videu ukázala postup na pečenie jednoduchého koláču s použitím produktu Zlatý klas.
Produkt: Pizza Ristorante Dolce al Cioccalato
Cieľ: prezentácia čokoládovej Pizze Ristorante vybranej cieľovke Millenials
Výsledok: Prostredníctvom videa na youtube kanály známej youtuberky Patrabene a komunikáciou na jej Instagrame tipy na rýchlo pripravený, sladký dezert.
Produkt: Nature Box
Cieľ: Uvedenie kozmetiky, ktorá rešpektuje životné prostredie a chce prispieť k jeho udržateľnosti. Produkty neobsahujú silikóny, umelé farbivá a sulfátové tenzidy a sú vyrobené zo 100 % za studena lisovaných olejov z orechov a semien ovocia. Obal je z 25 % recyklovaný.
Výsledok: Zorganizovanie tlačovej konferencie vo vegánskej kaviarni, ktorej dizajn vystihuje podstatu produktu – návrat k prírode, s vegánskym občerstvením. Ambasádorkou značky sa stala Karolína Chomisteková Miss Slovensko 2013.
Produkt: Zmrzlina
Cieľ: Zviditeľnenie nového produktu klienta Dr. Oetker za pomoci viacerých instagramových blogeriek, ktoré by ho zaujímavo odkomunikovali
Výsledky: Vytvorenie výzvy pre 9 rôznych blogeriek (food a lifestyle pre zasiahnutie rôznorodého publika), ktoré vymysleli zo Zmzrliny Dr. Oetker vlastný recept, odkomunikovali ho na svojom instagramovom účte a zároveň sa ním zapojili do spoločnej výzvy - #zmrzlinovychallenge. Každý deň pridala jedna z nich zmrzlinový recept na svoj účet a zároveň vyzvala ďalšiu do zapojenia sa. Všetkých 9 receptov sa po 9 dňoch objavilo na instagramovom účte Dr. Oetker, kde zaň mohli ľudia hlasovať „srdiečkovaním“ daného receptu. Na podporu hlasovania sme pripravili pre 3 vyžrebovaných hlasujúcich produktové balíčky v hodnote 30 €. Víťazná blogerka získala titul Ice Cream Queen.
Produkt: Jazdím Ford pre život
Cieľ: Projekt zameraný na zníženie nehodovosti na cestách a šírenie povedomia o bezpečnosti za volantom.
Výsledky: Vďaka tomuto projektu pomáhame šíriť povedomie o bezpečnej jazde a dúfame, že znižujeme štatistiky nehodovosti na Slovenských cestách. Projekt Jazdím Ford Pre Život pomohol preškoliť viac ako 480 vodičov a ďalšie státisíce vodičov informovať o dôležitosti absolvovania takéhoto kurzu.
Produkt: Valentín
Cieľ: Kampaň na podporu povedomia o produktoch Dr. Oetker, ktoré sa dajú jednoducho pripraviť v súvislosti so sviatkom zamilovaných medzi mladými ľuďmi (millennials).
Výsledky: Využitie cross promo s Bepon a vytvorenie exkluzívnych balíkov pre blogerky a influencerky, ktoré dostali darčeky priamo domov spolu so sladkými produktmi Dr.Oetker a pančuškami Bepon. Spontánne označenie klientov priamo v Instagram Stories všetkých blogeriek, ktoré balíky dostali.
Produkt: Vedomostné ostrovy
Cieľ: Podpora projektu Vedomostné ostrovy prostredníctvom sociálnej siete Facebook. Vytvorenie platformy pre deti, aby sa zabávali aj vzdelávali a zároveň učiteľov, ktorí nás môžu kontaktovať priamo cez Facebook.
Výsledky: Vytvorenie komunity na Facebooku, cez ktorú komunikujeme nielen so žiakmi ale aj učiteľmi. Prezentujeme jednotlivé fázy projekty a aktivity prepojené na PR samotného projektu. Pravidelne pripravujeme zaujímavý obsah, súťaže a video príspevky.
Produkt: Školské tašky
Cieľ: Kampaň na podporu predaja školských tašiek pre dievčatá aj chlapcov prostredníctvom videí.
Výsledky: 4 videá na podporu 4 modelov školských tašiek, ktoré boli podporené na Facebooku v období augusta a septembra. Školské tašky priamo prezentované deťmi, ktoré ukazujú funkčnosť jednotlivých modelov.
Produkt: Inofolic
Cieľ: Letná kampaň zameraná na podporu predaja produktu prostredníctvom sociálnych sietí. Prepojenie grafiky a vtipného copywritingu s cieľom doviesť ľudí na web klienta.
Výsledky: Kampaň v období troch mesiacov zvýšila predaj produktu cez web.
Produkt: Podpora developerských projektov a podujatí súvisiacich s developmentom a urbanistickými štúdiami vybraných lokalít
Cieľ: Developerský tím, ktorého jadrom sú architekti Šebo/Lichý je náročný sám na seba. Výsledkom sú projekty, ktoré sú premyslené do najmenšieho detailu. Takýto detailistický prístup sa uplatňuje aj v komunikácii a výstupoch. Nie nadarmo si zvolili slogan “BUĎ NÁROČNÝ!” …na lokalitu, projekt, priestor, sám na seba…
V komunikácii vítajú inovatívne postupy, spoluprácu s blogermi a influencermi, účasť na podujatiach ale aj rozhovory s novinármi a ľuďmi, ktorých sa téma týka osobne, pretože aj odozva a reakcia je pre Dobrého developera podstatnou súčasťou komunikácie.
Výsledky: Úspešné tlačové konferencie ako napríklad Susedské stretnutie na Mickiewiczovej ulici je dôkazom toho, že osobný prístup a možnosť zamerať sa na lokalitu môže mať reálne výsledky s ohľadom na všetkých zainteresovaných. Vernisáž výstavy študentských návrhov spustnutých Hurbanových kasární je zasa nový vietor do plachiet. V neposlednom rade “premakané” developerské projekty Čerešne Living, Sokolská Residence, MamaPapa či Nový Háj - v úspešnej komunikácii prináša výsledky v podobe výstupov a otvorenej diskusii. To, že ITB Development je na seba náročný je v konečnom dôsledku veľkou výzvou pre agentúru. Zdolávanie takýchto výziev, možnosť preukázať profesionálny prístup, byť tiež náročný a vidieť za sebou výsledky je potom oveľa silnejším zážitkom.
Produkt: Vytvorenie komunikácie na IG, na základe ktorej, sa sami followeri budú zapájať do tvorby contentu – podpora influencerskými spoluprácami.
Cieľ: Zvýšenie interaktivity followerov značky, zapájanie sa do tvorby contentu IG profilu značky.
Výsledky: Každých 6 postov Dr. Oetker spája chute s farbami na svojom IG profile formou challenge-ov, do ktorých sa zapájajú followeri. Šiesty post patrí receptu vybraného followera. Followeri tak tvoria content profilu a zároveň sa ich recept dostáva na „výslnie“. Challenge-e sú podporené influencermi, ktorí do zapájania vyzývajú svojich fanúšikov. Zapojené influencerky: @klaudi_rimka (13K), @maria.mary.ticha (8k), @janeyfoodlover (7k) a ďalší.
Produkt: Valentínske fotenie s blogerkou Sweet Lady Lollipop a jej priateľom
Cieľ: Oslovenie millennials, mladej cieľovej skupiny cez Facebook s IG Stories, oslovenie cez blogerku a jej príbeh. Vytvorenie HERO POST mesiaca február na Facebooku.
Výsledky: Vďaka kampani sa nám podarilo vytvoriť z príspevku TOP post na základe reachu aj engagementu na Facebooku za mesiac február. Prepojili sme produkty Dr. Oetkera s Receptom na lásku blogerky. Blogerke sa idea tak zapáčila, že nám venovala aj neplatený post na IG, 2 IG stories, post na FB a článok na svojom blogu. Značka sa tak dostala do povedomia jej fanúšikom (19k FB a 33k IG).
Produkt: Spolupráca s TOP beauty blogerkou Martinou Momou Horňákovou
Cieľ: Podpora povedomia o značke a produktoch Schwarzkopf Professional prostredníctvom blogerov
Výsledky: Vzhľadom na fanúšikovsku základňu, FB: vyše 33K fanúšikov, Instagram: 103K followerov, YouTube: vyše 104K odberateľov, blogerky Momy sa produkty Schwarzkopf Professional dostali do povedomia jej fanúšikom a followerom. O jednotlivých produktoch použitých v jej príspevkoch sa viedli diskusie.
Produkt: Návrh a koordinácia tvorby nového webu rybazilina.sk
Produkt: Mediálna podpora projektu Wings for Life World Run
Cieľ: Kombinácia nástrojov na propagáciu behu a jeho myšlienky
Výsledky: Klient si vybral DIVINO na spoluprácu aj v ďalších rokoch. Silná 3 mesačná kampaň, vysoký spontánny záujem médií, viac ako 80 mediálnych výstupov, interakcia na online a viac ako 1000 bežcov v prvom ročníku.
Produkt: Oceňovanie najrýchlejšie rastúcich spoločnosti v regiónoch na Slovensku
Cieľ: Podpora SME sektora a vytváranie biznis komunity pre zdieľanie skúseností a nadväzovanie kontaktov
Výsledky: Gala event so 150 hosťami, kultúrnym programom a odovzdávaním cien, nájdenie finančných partnerov
Produkt: Budovanie reputácie spoločnosti a jej predstaviteľov
Cieľ: Nadväzovanie a udržiavanie kontaktov s opinion leadrami na Slovensku/Komunikácia témy venture capital a private equity investovanie
Výsledky: Stretnutia s ekonomickými novinármi, vytvorenie exkluzívneho VIP Lunch, kde sa stretávajú Top manažéri Slovenska s predstaviteľom spoločnosti na rôzne témy, event management, delegovaný marketing
Produkt: Dlhodobé profilovanie portálu a jeho zástupcov
Cieľ: Kombinácia nástrojov na propagáciu a profiláciu portálu v B2B a B2C segmente/Odborné konzultácie v internej komunikácií
Výsledky: Medziročný nárast spontánnej publicity o skoro 200%. Viac ako 200 mediálnych výstupov za rok, tlačové konferencie na rôzne témy. Poradenstvo v oblasti krízovej, internej a online komunikácii
Produkt: Produkty na rastlinnej báze pre liečebné a kozmetické účely
Cieľ: Propagácia produktov na cieľové skupiny cez médiá, online a komunikáciu priamo na zákaznika
Výsledok: Mediálne výstupy jednotlivých produktov, tlačové konferencie na rôzne témy, kompletná príprava korporátneho časopisu Lekáreň, online komunikácia a aktivity smerované priamo na spotrebiteľa
Produkt: Henkel Slovensko Slovensku - event
Cieľ: organizácia eventu, mediálna prezencia, mediálne partnerstvá, PR aktivita, príprava propagačných materiálov, online komunikácia, interná komunikácia na zamestanocov a príprava interného časopisu
Výsledky: úspešný priebeh otváracieho eventu s 300 hosťami s prezenciou prostredníctvom viac ako 60tich výstupov v mienkotvorných médiách, organizácia výstavy v Bratislave a Liptovskom Mikuláši, relevantní mediálni partneri, online komunikácia na facebooku a tvorba obsahu na web stránke, spolupráca na internej komunikácií. Vysoko pozitívne hodnotenie zo strany klienta.
Produkt: Historická Revue (mesačník)
Cieľ/úlohy: online komunikácia
Výsledky: aktivizácia fanúšikov na facebook fanpage, zvýšenie počtu členov, podpora predaja
Klient: Bryndziareň a syráreň Zvolenská Slatina
Produkt: Green Sheep 100% ovčie jogurty a bryndza
Cieľ: Uvedenie na trh, mediálna prezencia, online komunikácia
Výsledky: Viac ako 60 mediálnych výstupov za 4 mesiace, tlačová konferencia, aktívna spolupráca s novinármi, aktívna online komunita na facebooku
Produkt: kompletné produktové portfólio
Cieľ: online komunikácia s facebook komunitou
Výsledky:navýšenie členskej základne, aktívna komunikácia s fanúšikmi, zaktivizovanie fanúšikov prostredníctvom súťaží
Produkt: koučing, kniha, osobnosť Bei Benkovej, Globálny inštitút pre výnimočné ženy
Cieľ/úlohy: personálne PR a branding, mediálna prezencia
Výsledky: titulky mienkotvorných medií, osobná spolupráca so šéfredaktorkami najväčších medií, zvýšenie všeobecného povedomia o klientke, ktoré vytvorilo nové príležitosti na prezentáciu a rozvoj
Spoluprácu s každým influencerom si veľmi ceníme. Základom úspechu je pre nás korektnosť a jasne stanovené podmienky.
NAŠE PRAVIDLÁ SPOLUPRÁCE S INFLUENCERMI NÁJDETE TU.
Na eventoch, tlačových konferenciách či v online priestore prichádzame do kontaktu s vašimi osobnými údajmi. Chceme, aby ste si boli istí, že pri našich aktivách sú vaše osobné informácie v bezpečí.
NAŠE ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV NÁJDETE TU.
V rámci správy sociálnych sietí pre klientov často vytvárame nápadité súťaže a aktivity. Aby súťažiaci mali jasno v podmienkach súťažnej aktivity, vytvorili sme univerzálny súbor pravidiel.
NAŠE PRAVIDLÁ SÚŤAŽÍ NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH NÁJDETE TU.