Našou snahou bolo ukázať produkt Dotyk kvetov, ako nápoj, ktorý má mať unisex cieľovú skupinu. Preto sme sa rozhodli, že budeme klásť dôraz na to, že ochutená voda Dotyk kvetov je skvelou voľbou, ako pre ženy, rovnako tak aj pre mužov. Jej hlavnou devízou je to, že neobsahuje žiadne kalórie, ani umelé sladidlá a okrem toho výborne chutí.
Táto myšlienka sa dala komunikovať rôznymi spôsobmi a my sme si vybrali ten netradičný, ktorý mal však svoje špeciálne posolstvo. Vybrali sme si aktivitu, ktorá pôsobí na prvý pohľad čisto žensky a nechali sme ju vykonať zároveň ženou aj mužom, kde v závere zhodnotili svoj pohľad a pocit. Celý proces sme si zároveň poctivo zdokumentovali.
Na spoluprácu sme oslovili známu blogerku Ivanu Petrušovú – Sweet Lady Lollipop a jej priateľa Petra, ktorých sme nechali viazať kytice. Túto aktivitu sa nám podarilo prepojiť s krásnym crosspromom, v ktorom sme spojili dva veľké brandy Zlatú Studňu a Kvety.sk. Úloha pre tento párik znela jasne, uviažte kyticu, ktorá bude inšpirovaná chuťou Dotyku kvetov s príchuťou bazy a levandule. Obaja sa svojej úlohy zhostili skoro, ako profesionálni flóristi, z čoho boli vo výsledku prekvapení aj oni sami. Prišlo aj na pár vtipných okamihov, kedy sa Peter nevedel popasovať s finálnym zafixovaním kytice mašľou, no Ivka ho rozhodne nenechala v štichu.
Musíme skonštatovať, že výsledné kytice boli nádherné a určite by ste ich nerozoznali od tých, ktoré si môžete kúpiť v kvetinárstve. Na záver fotenia sme oboch vyspovedali a zhodli sa na tom, že viazanie kytíc určite nie je činnosť, ktorá sa hodí len ženám. Petra viazanie kytíc bavilo a s jeho názorom, že pri viazaní kytíc ide hlavne o estetické cítenie, než o to, čie ruky kyticu uviazali, musíme rozhodne súhlasiť.
Dnešná doba je výhodná v tom, že je dôležitejšie to, či vás baví to, čo robíte, než to, pre aké pohlavie je daná aktivita vhodná. A tak sa nám podarilo rozšíriť toto posolstvo aj medzi verejnosť, ktorá si vďaka Zlatej Studni mohla zasúťažiť o bohatý pitný režim s Dotykom kvetov.
S výslednými fotografiami sme oslovili online médiá a tiež kampaň prebiehala aj na webovej stránke kvety.sk a na sociálnych sieťach blogerky Sweet Lady Lollipop.