#social

„Karanténna“ výzva s klientom Dr. Oetker #peciempreteba sa stáva pravidelnou súčasťou nášho contentu

Veronika Máliková 22.7.2020 480 pozretí

V marci sa svet okolo každého z nás zúžil na niekoľko metrov štvorcových, a to malo veľký vplyv aj na komunikáciu jednotlivých značiek na sociálnych sieťach. Snaha povzbudiť ľudí a presunúť myšlienky fanúšikov na sociálnych sieťach Dr. Oetker na iné veci sa začala pred Veľkou nocou otázkou, ktorú sme položili našim fanúšikom. Chceli sme poznať ich názor či by aj v týchto ťažkých časoch mali záujem zapojiť sa do našej už tradičnej Jarnej súťaže. Ohlasy boli pozitívne a nesmierne povzbudzujúce, čo nás veľmi potešilo, a preto sme sa ju rozhodli spustiť aj tento rok, a potešiť tak našich fanúšikov skvelými cenami.

V tomto období, ako  je už známe, všetci veľmi veľa piekli a hľadali nové inšpirácie a recepty. Pravidelne sme prinášali našim fanúšikom nové recepty, ktoré zvládli jednoducho pripraviť spolu so svojou rodinou počas karantény. Okrem toho, že radi inšpirujeme, chceme našich fanúšikov zapájať do rôznych aktivít a v neposlednom rade ich aj pobaviť. Práve preto sme naštartovali novú výzvu, ktorá obehla facebookové profily na Slovensku i v Českej republike.  

Výzvou #peciempreteba sme chceli potešiť nielen našich fanúšikov, ale aj všetkých ich priateľov, ktorí radi pečú a chcú sa o svoje výtvory podeliť s ostatnými. Každý týždeň sme vyhlásili nové kolo, ktoré sa týkalo konkrétneho produktu či suroviny, ktorá musela byť zahrnutá v recepte. Samozrejme, pripojili sme aj recepty, ktorými sa môžu inšpirovať a pečenie sa mohlo začať! Nazbieralo sa nám množstvo krásnych receptov, z ktorých sme každý týždeň vybrali niekoľko najkrajších a odmenili sme ich balíčkom plným skvelých dobrôt od Dr. Oetker. Avšak hlavná myšlienka tejto výzvy spočívala v obdarovaní niekoho na kom nám záleží. Pri krásnych fotkách, ktoré s nami naši fanúšikovia zdieľali, sa vždy objavil srdečný popis, komu bola sladká pochúťka venovaná. 

  

 

Počas týchto ťažkých týždňov bola okrem zdravia najdôležitejšia rodina a priatelia. Či už sme boli v ich blízkosti, alebo nie, mali sme ich neustále v našich mysliach. Preto bolo dôležité nastaviť komunikáciu tak, aby bolo cítiť, že #smevtomspolu a najmä, že #spolutozvladneme.

 

Na čo treba dbať aj v budúcnosti?

1. Pri takýchto výzvach je dôležité jednoduché zadanie. Ľudia sú zvyknutí sa často zapájať v komentároch a využitie iných štýlov výziev môže byť pre nich mätúce. 

2. Rovnako dôležitý je aj tón komunikácie, ktorý sme počas týchto týždňov museli prispôsobiť tomu, ako ľudia trávili svoj čas – doma so svojimi najbližšími. 

3. Veľa ľudí sa vrátilo k tradíciám a  objavili lásku k pečeniu. Preto je snaha o zapojenie sa fanúšikov a využitie ich kreativity prospešná a vytvára novú perspektívu nášho vzťahu s nimi.

Veronika Máliková

Vždy usmiata a pozitívne naladená, je na sociálnych sieťach ako doma. K práci pristupuje kreatívne a svedomito. Svoj voľný čas trávi v spoločnosti priateľov alebo v kuchyni, kde vždy skúša nové recepty.




#event

Ako na eko event?

V našej agentúre máme šťastie na klientov, ktorí ponúkajú maximálnu kvalitu či už v podobe produktov alebo služieb. Každý jeden klient, s ktorým pracujeme  dlhodobo alebo len projektovo, nám dáva možnosť vymýšľať a realizovať stratégie a kampane, ktoré významovo presahujú „obal“. To znamená, že i keď je samotný produkt, alebo služba, ktorú komunikujeme smerom k médiám či verejnosti dôležitá, snažíme sa o to, aby sa tieto veci vnímali v širšom zábere.

#

Ako pracovať s predsudkami zákazníkov voči značke?

Na nedávnej konferencií Marketing That Sells 2018, ktorú organizuje Inform Slovakia, sme mali tú česť vyspovedať štyroch odborníkov na marketing a komunikáciu. Za jeden stôl zasadli 3 muži a 1 žena - šarmantná Jana Hoosová, spolumajiteľka bratislavského bistra Žufaňa, Ronald Lupták, marketing director Heineken Slovakia, ktorý si plní sen aj ako príležitostný vodič električky, Marek Mikle, riaditeľ úseku marketingu Union poisťovne a Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská Republika.