23. októbra 2019

Unikátny projekt #som vreckár

Keď nás klient ZľavaDňa oslovil so zadaním na CSR projekt, veľmi sme sa potešili. Áno! To je presne to, čo chceme robiť, čo dáva zmysel a má širší význam pre spoločnosť, nielen pre samotnú značku. Nálada nám však klesla hneď pri prvom brainstormingu, keď sme si uvedomili, že je toľko oblastí, kde by sme mohli pomáhať. Ktorú si vybrať, tak aby to celé dávalo zmysel a malo aj prepojenie na biznis klienta?

Do užšieho výberu sa dostala ekológia, sprostredkovanie vzdelania a work life balance. Podľa očakávaní si klient vybral tému ekológia, ktorú sme vedeli krásne prepojiť s jeho oblasťou podnikania. Značke ZľavaDňa sme priniesli koncept Zodpovedného cestovania, užívania s rozumom = #SOMVRECKAR. Ide o také cestovanie, pri ktorom sa nestaráme len samy o seba, ale rešpektujeme pritom aj o svet okolo nás. ZľavaDňa bola nadšená a ako sa vyjadril sám generálny riaditeľ pojektu Martin Rakovský:

„Sme slovenská firma, ktorá už takmer 10 rokov pôsobí na Slovensku, pričom gro nášho podnikania je práve cestovanie. Časť našich ziskov preto chceme investovať späť – na podporu Slovenska a našej prírody. Chceme podporovať také cestovanie, ktoré bude životnému prostrediu pomáhať, aby si krásnu prírodu mohli užiť aj naše deti.“

V úvodnej fáze kampane oslovila ZľavaDňa na spoluprácu desiatky svojich partnerov – slovenské hotely. Spätná väzba bola pozitívna a tak momentálne vo viac ako 60 – tich slovenských hoteloch sú na recepciách k dispozícii bio degradovateľné vrecia na smeti. Návštevníci tak môžu počas potuliek v prírode pomôcť vyčistiť prírodu od odpadkov.

My v agentúre sme zase prišli s konceptom oslovovania influencerov ako dôležitej cieľovej skupiny. Ambasádor projektu Radoslav Hoppej, milovník slovenskej prírody známy na sociálnych sieťach ako „Nie je túra bez Štúra“ potom dvadsiatke oslovených influencerov rozniesol v darčekových škatuliach zabalené odpadky. Šok z otvorenia škatule sa takmer všetci rozhodli zdieľať na svojich sociálnych sieťach a podporiť tak bez nároku na honorár kampaň #somVreckar. Spätná väzba bola pozitívna a prostredníctvom sociálnych sietí ju ocenil dokonca aj konkurenčný portál.

Aktuálne sme vo fáza zbierania dát o množstve vyzbieraných odpadkov. Veríme, že to číslo  bude čo najväčšie  a tešíme sa, že sa nám spoločne s našim klientom podarila naozaj dobrá vec.

Ďalšie blogy