Do užšieho výberu sa dostala ekológia, sprostredkovanie vzdelania a work life balance. Podľa očakávaní si klient vybral tému ekológia, ktorú sme vedeli krásne prepojiť s jeho oblasťou podnikania. Značke ZľavaDňa sme priniesli koncept Zodpovedného cestovania, užívania s rozumom = #SOMVRECKAR. Ide o také cestovanie, pri ktorom sa nestaráme len samy o seba, ale rešpektujeme pritom aj o svet okolo nás. ZľavaDňa bola nadšená a ako sa vyjadril sám generálny riaditeľ pojektu Martin Rakovský:
„Sme slovenská firma, ktorá už takmer 10 rokov pôsobí na Slovensku, pričom gro nášho podnikania je práve cestovanie. Časť našich ziskov preto chceme investovať späť – na podporu Slovenska a našej prírody. Chceme podporovať také cestovanie, ktoré bude životnému prostrediu pomáhať, aby si krásnu prírodu mohli užiť aj naše deti.“
V úvodnej fáze kampane oslovila ZľavaDňa na spoluprácu desiatky svojich partnerov – slovenské hotely. Spätná väzba bola pozitívna a tak momentálne vo viac ako 60 – tich slovenských hoteloch sú na recepciách k dispozícii bio degradovateľné vrecia na smeti. Návštevníci tak môžu počas potuliek v prírode pomôcť vyčistiť prírodu od odpadkov.
My v agentúre sme zase prišli s konceptom oslovovania influencerov ako dôležitej cieľovej skupiny. Ambasádor projektu Radoslav Hoppej, milovník slovenskej prírody známy na sociálnych sieťach ako „Nie je túra bez Štúra“ potom dvadsiatke oslovených influencerov rozniesol v darčekových škatuliach zabalené odpadky. Šok z otvorenia škatule sa takmer všetci rozhodli zdieľať na svojich sociálnych sieťach a podporiť tak bez nároku na honorár kampaň #somVreckar. Spätná väzba bola pozitívna a prostredníctvom sociálnych sietí ju ocenil dokonca aj konkurenčný portál.
Aktuálne sme vo fáza zbierania dát o množstve vyzbieraných odpadkov. Veríme, že to číslo bude čo najväčšie a tešíme sa, že sa nám spoločne s našim klientom podarila naozaj dobrá vec.