#pr

Biela Perla sa vám stará o krásny úsmev a my sa na tom podieľame!

Veronika Belušková 26.6.2020 980 pozretí

Vždy nás veľmi teší, keď sa z projektovej spolupráce s klientom (neplánovane) stane dlhodobá – paušálna spolupráca. Je to akési zadosťučinenie nielen za dosiahnuté pozitívne výsledky, ale najmä za vloženú energiu, nápady a zanietenie urobiť pre klienta viac ako očakáva.

Dimenzia s.r.o. je slovenská rodinná firma, ktorá vyvíja a vyrába všetky svoje produkty v Kežmarku – v mestečku priamo pod Tatrami. Slovenský trh zastrešuje  pod tromi značkami – Biela Perla, Sanitaire (antibakteriálne gély) a Vitaglucan (výživový doplnok z hlivy ustricovej). 

V dôsledku pretrvávajúceho trendu, ktorý spočíva v podpore všetkého slovenského, sme sa rozhodli z tohto kľúčového benefitu ťažiť a zároveň zvýšiť celkové povedomie o značke Biela Perla ako takej. Zaoberá sa prémiovejšími produktmi dentálnej hygieny. Zastrešuje nielen slovenský, ale aj poľský trh, na ktorom má už dlhodobo vybudovanú pozíciu špecialistu na bieliace zubné pasty a na systémy domáceho bielenia zubov. Okrem toho sú jej produkty dostupné aj pre zákazníkov z Českej republiky, do ktorej doručuje prostredníctvom svojho e-shopu.

Spolupráca s Bielou Perlou sa začala vo februári tohto roku a týkala sa influencer marketingu, v rámci ktorého bolo cieľom zvýšiť záujem spotrebiteľov o dve produktové novinky, ktoré boli uvedené na trh v tom istom čase – Bieliaca zubná pasta :coconut a Čierna bieliaca zubná pasta :bamboo carbon & aloe. Aby sme sa vyhli kanibalizmu v rámci predaja medzi týmito dvomi novinkami, bolo dôležité klásť dôraz na výhody, účinky a jedinečnosť každej z nich, aby si potenciálny zákazník našiel „to svoje“ u slovenského výrobcu.

Prvým kritériom v rámci 3-mesačnej spolupráce s vybranými influencerkami/blogerkami bol ich pozitívny a verejne známy vzťah k slovenským produktom. Druhým kritériom bola ich predošlá skúsenosť s používaním produktov Biela Perla. Pri treťom kritériu sme zohľadňovali „výtlak“ influenceriek na sociálnych médiách – Instagram a YouTube. Výstupy boli v podobe postov a stories na Instagrame. Avšak pri dvoch z piatich influenceriek bolo na konci spolupráce súčasťou aj video s recenziou na ich YouTube kanále, kde produkty zakomponovali buď do svojich ranných rituálov, alebo do videa s produktmi, ktoré dlhodobejšie používajú a odporúčajú. Práve preto, aby boli ich odporúčania čo najautentickejšie, najprv tieto dve produktové novinky testovali niekoľko mesiacov, následne si spomedzi nich našli svojho favorita a nakoniec sa podelili so svojimi „subscriber-mi“ na YouTube. Jednotlivými výstupmi sme sa snažili najmä edukovať, pripomínať dôležitosť zdravej ústnej dutiny, zdôrazňovali sme zloženie, účinky a špecifickosť týchto dvoch pást. Okrem toho sa vybraných päť influenceriek krásne zhostilo svojej úlohy a každá z nich poňala komunikáciu so svojimi followermi po svojom – kreatívne, čo ocenil aj klient.

 

 

Na základe výsledkov v oblasti influencer marketingu, ktoré sa odrazili nielen vo zvýšení povedomia širokej verejnosti o značke, ale aj v číslach predaja spomínaných noviniek, sa od mája tohto roku rozšírila naša spolupráca o korporátnu a produktovú komunikáciu v médiách.

„Kooperácia s agentúrou DIVINO sa začala projektovo, avšak po rýchlych a pozitívnych výsledkoch, ktorú táto spolupráca priniesla vďaka proaktívnemu a profesionálnemu prístupu, sme sa rozhodli pokračovať na paušálnej báze,“ povedala Inés Juríková, marketingová riaditeľka Biela Perla.

Veronika Belušková

 PR je oblasť, v ktorej sa našla a baví ju plnými dúškami, čo sa prejavuje aj v jej prístupe k pracovným úlohám a výzvam. Je svedomitá, spoľahlivá a rada žartuje, hoci sa deň len začína.  Nie je nič, čo by sa nedalo vyriešiť chutným jedlom alebo nákupmi.




#event

Ako vyťažiť z online eventu maximum?

Aktuálna situácia s koronavírusom zmenila zo dňa na deň fungovanie každého z nás. Stretávanie „face to face“ sa obmedzilo na minimum. V dôsledku toho vznikol jeden veľký otáznik čo s eventmi a tlačovými konferenciami? Urobíme to online!

#social

Februárové #TopPäť DIVINO

Tento mesiac bol bohatý na novinky zo sociálnych médií a nielen to. Pozrite sa spolu s nami, čo priniesol február. Čo sa stalo na Oscaroch a prečo sa PewDiePie a Wall Street Journal nemajú v láske.