#social

Čo pozitívne a čo negatívne nám prinášajú sociálne siete v tomto období?

Martina Pálešová 16.3.2020 840 pozretí

Sociálne siete v čase koronavírusu prinášajú nielen pozitívne, ale aj negatívne prvky do nášho každodenného života.

V prvom rade sú zdrojom komunikácie či už medzi priateľmi a rodinou, alebo v pracovnej sfére medzi kolegami a s klientmi. Viete si odkomunikovať všetko potrebné cez whatsapp, telefón či videohovory. Zároveň všetky naše školenia a konzultácie vieme poskytnúť našim klientom aj formou online videohovorov. 

Sociálne siete sú momentálne aj jedným z hlavných zdrojov informácií.  Je veľmi dôležité nešíriť nepravdivé informácie alebo zavádzajúce nadpisy článkov, ktoré môžu spôsobiť paniku a vám nahnať kliky na web. Informácie je potrebné si overovať na stránke ministerstiev, ak si človek nie je istý. Napríklad TikTok má pri každom videu, kde je #coronavirus odkaz na stránku, kde sú všetky informácie o víruse a Q&A k tejto téme. 

Dôležitý je customer service a krízový management. Je potrebné svojich zákazníkov informovať o všetkom hneď ako to bude možné a tiež prehodnotiť, na ktoré otázky odpovedať (či sa ľudia potrebujú vyžalovať, alebo je to naozaj relevantný komentár).

Prehodnotiť content plán je ďalším krokom, ktorý vám môže zabrať čas a preto je vhodné neustále sledovať situáciu nielen na Slovensku, ale napríklad aj v Čechách, kde komunikujeme pre našich klientov aj my. 

Posledným pozitívnym faktorom je ľudskosť. Tú je vidieť na rôznych výzvach, spoločných zbierkach, pomoci a tiež na komunikácii značiek, ktoré sa rozhodli zavrieť alebo zažívajú veľký nápor z hľadiska dopytu vyriešenia situácie. Pekným príkladom je podľa mňa komunikácia značiek -  Martinus, Curaprox či Pelikan.sk a Lidl. 

Martina Pálešová

Sociálne média sú pre ňu záľubou aj prácou. Má svojský humor, rada cestuje a fotografuje. Na Instagram alebo analóg. V každom meste vždy hľadá cukráreň, lebo zbožňuje sladké.




#news

Ako postaviť fungujúci tím, v ktorom je spokojný každý? V KPMG to už vedia

Sme agentúra, ktorá žije na tepe doby. Rovnako moderne si strážime aj fungovanie nášho tímu.  Rovnaké výzvy ako my riešia aj naši klienti. Bola by škoda nepodeliť sa o kvalitné know-how a preto sme pre KPMG pripravili školenie o typológiách osobností a ich fungovaní v tíme.

#social

Pomáhajú ľudia svojim “love-brandom” aj v čase krízy?

Komunikácia v čase krízy nie je postavená len na tom či sa vám v danej chvíli podarí hneď transformovať váš biznis, ale aj o tom ako ste komunikovali dovtedy. Nehovorím samozrejme o produktoch, ktorých je v súčasnosti nedostatok alebo ich ľudia vyslovene potrebujú, ale o službách a tovare, ktoré ste predtým využívali a kupovali, nozrazu ich akosi netreba.