#pr

DIVINO opäť prináša PR Academy!

Simona Mištíková 11.11.2019 755 pozretí

Jediná ucelená konferencia o PR tento krát pod hlavičkou SME konferencie sa bude konať 25.11.2019 v hoteli Radisson Blu Carlton hotel, Bratislave. Aktuálnou témou je zákazník. Nájdeme ho na ulici, za pracovným stolom, na sociálnej sieti, v kaviarni čítajúc noviny alebo sledujúc influencera.

Budeme sa zaoberať otázkou:

Dá sa aj s malým rozpočtom alebo úplne bez peňazí úspešne komunikovať na zamestnanca, klienta či biznis partnera? Na PR Akadémií si povieme aké témy rezonujú v Slovákoch, aké stimuly treba použiť aby sme v nich vyvolali záujem a pridali sa na Vašu stranu.

Nástroje, ktoré na to použijete už sú len formou, dôležitý je obsah. Prinášame skúsenosti od tých najväčších až po menšie firmy s minimálnymi rozpočtami na marketing. Zamestnanec je v súčasnosti rovnakým zákazníkom, v ktorom treba vzbudiť vášeň aby sa podporila lojalita.

Odnesiete si konkrétne inšpirácie pre svoje podnikanie, ktoré stačí už len správne aplikovať do praxe.

Prihlásiť sa môžete tu: https://smekonferencie.sk/podujatie/nas-zakaznik-je-vsade/

Konkrétne témy

Kto a kde je náš zákazník?

Na čo počúva? Ako ho zapojiť?

Ako dosiahnuť vitálnosť kampane?

Aké hodnoty má mať firma?

Ako merať efektivitu PR?

Čo zaujíma média?

Sú influenceri ešte IN?

Ako sociálne siete a dáta ovplyvňujú PR?

Sociálne siete pre B2B

Čo je dôležité pre zamestnanca?

Ekológia a menej odpadu ako fenomén na pracovisku?

Ako vyzerá kancelária milénialov?

 

 

 

 

 

Simona Mištíková

Sedem rokov viedla jeden z troch tímov v najväčšej PR agentúre na Slovensku, projekty v rôznych branžiach, všetkých veľkostí. Teraz sa venuje vedeniu vlastnej PR agentúry a klient servisu bez branžového obmedzenia.




#social

Marcové #TopPäť DIVINO

Instagram ani Facebook nespomalili ani v marci a priniesli niekoľko noviniek. LinkedIn vás urobí krajšími a vieme kto je najbohatší influencer v súčasnosti.

#news

DIVINO hľadá nových kolegov!

Do nášho mladého a kreatívneho tímu hľadáme PPC a SEO špecialistov, ktorí sa neboja zodpovedne a dlhodobo pracovať na realizácii marketingových plánov hlavne v PPC platformách.