Blogové články
Ako na eko event?
V našej agentúre máme šťastie na klientov, ktorí ponúkajú maximálnu kvalitu či už v podobe produktov alebo služieb. Každý jeden klient, s ktorým pracujeme dlhodobo alebo len projektovo, nám dáva možnosť vymýšľať a realizovať stratégie a kampane, ktoré významovo presahujú „obal“. To znamená, že i keď je samotný produkt, alebo služba, ktorú komunikujeme smerom k médiám či verejnosti dôležitá, snažíme sa o to, aby sa tieto veci vnímali v širšom zábere.
Podnetný klient je motiváciou
Pracovať s náročným klientom je drina. Na druhej strane je príjemné, že vie, čo chce ale aj to, čo nechce. Mantinely sú vymedzené na určité aktivity, ktoré však následne môžu vyrásť do obrovských kampaní, alebo skvelých momentov.
DIVINO opäť prináša PR Academy!
Jediná ucelená konferencia o PR tento krát pod hlavičkou SME konferencie sa bude konať 25.11.2019 v hoteli Radisson Blu Carlton hotel, Bratislave. Aktuálnou témou je zákazník. Nájdeme ho na ulici, za pracovným stolom, na sociálnej sieti, v kaviarni čítajúc noviny alebo sledujúc influencera.
Retenčná aktivita vo veľkom štýle
Pradenie motorov, nablýskané karosérie a krásne ženy. Aj takto môže vyzerať retenčná aktivita pre top zákazníkov automobilky Ford. Stretnutie Performance vozidiel Ford na Slovakia Ringu hostilo v magický dátum 8.8. až 200 návštevníkov a 80 performance vozidiel. Ak ste zvedaví ako Performance event, celý zastrešený agentúrou DIVINO vyzeral, neváhajte čítať ďalej.
Unikátny projekt #som vreckár
Keď nás klient ZľavaDňa oslovil so zadaním na CSR projekt, veľmi sme sa potešili. Áno! To je presne to, čo chceme robiť, čo dáva zmysel a má širší význam pre spoločnosť, nielen pre samotnú značku. Nálada nám však klesla hneď pri prvom brainstormingu, keď sme si uvedomili, že je toľko oblastí, kde by sme mohli pomáhať. Ktorú si vybrať, tak aby to celé dávalo zmysel a malo aj prepojenie na biznis klienta?
Ženy verzus muži alebo inšpiratívne fotenie so Zlatou Studňou
Keď sa spojí zaujímavá myšlienka a skvelý klient, ktorý ocení dobrý nápad, nemôže z toho vzniknúť nič iné, ako skvelý výsledok. A tak sme sa jedného dňa pustili spolu s našim klientom Zlatá Studňa do inšpiratívneho fotenia, ktoré malo zároveň hlbší odkaz pre verejnosť.
CASE STUDY: Vyše 42 tisíc zostieraných žrebov vo veľkej letnej súťaži v Cinema City
Tak ako po iné roky, aj tento rok si pripravilo Cinema City pre nadšencov kina Veľkú letnú súťaž, v ktorej vyhrával každý. High priorita pre nás znamenala len jedno, urobiť aj nemožné, aby sme dostali info o akcii čo najširšiemu okruhu našej cieľovej skupiny.
DIVINO školenia
Pre našich klientov nie sme len agentúrou, ktorá pripravuje návrhy podľa zadaní, ale snažíme sa byť aj ich poradcami a partnermi nielen v oblasti online marketingu a trendov, ale aj v oblasti PR a influencer marketingu. Jedným z našich cieľov je vzdelávať a nebáť sa ukázať ako pracujeme.
Ako v sebe vzbudiť kreativitu?
Odpoveď na túto otázku ponúkal týždňový www.creativityworkshop.com v Barcelone, ktorý som absolvovala koncom júna 2019. DIVINO sem vycestovalo aj vďaka podpore Národného podnikateľského centra (www.npc.sk, www.sbagency.sk), ktoré poskytuje komplexnú pomoc pre malých a stredných podnikateľov. Bol to naozaj veľký zážitok dopriať si celý týždeň na vzdelávanie v tomto prekrásnom meste s úplne novými inšpiratívnymi ľuďmi. O naše zážitky sa s vami radi podelím.