#news

#DivinoPomáha

Martina 2.5.2018 1058 pozretí

Nie je tajomstvom, že naše know- how radi odovzdávame prostredníctvom rôznych školení, workshopov a prednášok. Tento rok sme sa rozhodli zorganizovať aj sériu bezplatných školení pre neziskové organizácie, aby sme im pomohli zorientovať sa v online marketingu.

INSTAGRAM

Prvé školenie je na tému Instagram.  Je to aktuálne najviac aktívna sociálna sieť a nemusí sa na nej komunikovať len prostredníctvom pekných fotiek. Netreba sa preto báť tejto aplikácie. Našim cieľom je naučiť ľudí z neziskoviek pracovať s touto aplikáciou a ukázať im jej možnosti a ako ju môžu využiť pre svoju značku. Naše školenie je naozaj pre všetkých, začiatočníkov aj pokročilých.

 

ČO VÁS NAUČÍME?

1. Založenie účtu a výhody Business účtu (Osobný alebo súkromný profil a aké údaje získate vďaka Business účtu?)

2. Stratégia komunikácie (Áno, Instagram je primárne o krásnych fotkách, ale to nie je to jediné, čo sa tam dá komunikovať.)

3. Ako naplno využívať všetky nástroje Instagramu (Ako každá sociálna sieť, tak aj Instagram ponúka rôzne nástroje, ktoré sa neustále inovujú a je dobré sa v tom aspoň trochu orientovať.)

4. Instagram Stories (Abosolútne #musthave pre všetkých.)

5. Platená reklama (Nie je to podmienkou komunikácie, ale pomôže vám zvýšiť zásah príspevkov.)

 

CHCETE SA ZÚČASTNIŤ?

Pokiaľ ste neziskovka a chcete sa zúčastniť tohto školenia, tak je potrebné prihlásiť sa u našej Mišky - bosakova@divino.sk /+ 421 917 682 860. Školenie sa bude konať  31.mája od 8:30 do 12:30 v Bratislave a miesto neskôr upresníme podľa počtu prihlásených. 

Pokiaľ poznáte neziskovku, ktorá by sa rada zúčastnila tohto školenia, tak ju môžete odkázať na náš Facebook event.

Teším sa na Vás! :) 

 

Martina

Sociálne média sú pre ňu záľubou aj prácou. Má svojský humor, rada cestuje a fotografuje. Na Instagram alebo analóg. V každom meste vždy hľadá cukráreň, lebo zbožňuje sladké.




#

Tvorba videí pre klienta Herlitz Slovensko

Online video dosahuje svoj doterajší vrchol popularity, pričom v blízkej budúcnosti možno očakávať vzostupný trend. Podľa...

#pr

Unikátny projekt #SOM VRECKÁR

Keď nás klient ZľavaDňa oslovil so zadaním na CSR projekt, veľmi sme sa potešili. Áno! To je presne to, čo chceme robiť, čo dáva zmysel a má širší význam pre spoločnosť, nielen pre samotnú značku. Nálada nám však klesla hneď pri prvom brainstormingu, keď sme si uvedomili, že je toľko oblastí, kde by sme mohli pomáhať. Ktorú si vybrať, tak aby to celé dávalo zmysel a malo aj prepojenie na biznis klienta?