#social

Case study: Chutne a s láskou alebo aj ako „vyrásť“ pomocou influencerov

Andrea Horniczká 25.4.2018 1501 pozretí

O spoluprácach s influencermi sme písali už niekoľko krát. Silu ich vplyvu si uvedomujú veľké aj menšie značky, ktoré ich zaradili do svojej marketingovej stratégie. Ako ich však využiť, aby zapadali do našej komunikácie a zároveň aby nám pomohli „vyrásť“ na sociálnych sieťach? O tom, ako sme poňali influencer marketing z dvoch odlišných uhlov pre klienta Dr.Oetker si môžete prečítať nižšie.

Sladký Valentín

Väčšina blogerských spoluprác funguje na princípe propagovania nás na ich sociálnych sieťach. Keď sme sa však v januári rozhodovali pre valentínsku kampaň pre Dr.Oetker išli sme na to inak. Influencera sme chceli využiť najmä ako tvár kampane, ktorá by zhmotňovala sladkosť, lásku a „krásno“. Všetky tieto tri hlavné key words sa nám spojili v blogerke @SweetLadyLollipop, ktorá má sladkosť už v mene. :)


Na fotkách sa zdobilo s láskou, s jej priateľom a ako to má pri správnej lifestyle blogerke byť, aj v peknom outfite. Recept na lásku, ktorý nám @SweetLadyLollipop napísala sme využili pri Facebook a Instagram postoch. Tie boli podporené Instagramovými Stories, pri ktorých sme vsadili na jednoduchý hashtag #ZdobimeSLaskou.

 

Stotožnenie s kampaňou

@SweetLadyLollipop nám jednoznačne zapadala do našej kampane, ktorú sme chceli  komunikovať sociálnych sieťach klienta. Ivanke sa komunikácia a fotky veľmi páčili a boli sme potešení ich spontánnym zdieľaním na jej blogu a sociálnych sieťach.

Chutná instagramová stratégia

Na Instagrame sme o influencerských spoluprácach už uvažovali inak. Naša instagramová stratégia bola nastavená na vizuálne, chuťovo aj farebne zladené recepty. Každý týždeň prebieha iná chuťová #challenge, do ktorej sa môžu zapojiť samotní followeri. Víťazný post je potom prezdieľaný. Fanúšik je rád, že ho značka zdieľa a uvidí sa na stránke svojej obľúbenej značky a nám to zároveň tvorí vizuálne zladený content.

Na podporu #challenges sme zvolili barterové spolupráce, vďaka ktorým sa do našich challengov zapoja aj zvolení influenceri – v tomto prípade foodblogerky. K tomu všetkému vyzývajú aj svojich fanúšikov, čím vzniká širšie povedomie o samotnej značke aj o každotýždenných nových #challenges.

 





 

Andrea Horniczká

Ak nefotí niekde na cestách v zahraničí, jazdí doma na bicykli. Momentálne zaparkovala v Divine na online. Na sociálnych médiách sa cíti ako ryba vo vode. Má rada mačky, farebné veci a domovskú Bratislavu. Každý nový deň berie ako príležitosť naučiť sa niečo nové.




#social

Instagram novinky

Instagram nám za posledné týždne priniesol niekoľko noviniek, ktoré si zaslúžia samostatné zhrnutie.

#news

Osvojte si týchto 7 základných krokov a posuňte online mítingy v roku 2021 na nový level

Času bolo dosť. Je jasné, že ešte nejakú chvíľku pobudneme najmä v online priestore, mali by sme teda posunúť naše virtuálne komunikačné zručnosti na ďalšiu úroveň. Naučte sa vďaka drobným zmenám vyťažiť maximum z meetingov, webinárov, online prezentácií a video-konferencií.