Na promo kampane sme využili minimum financií a zvolili sme kombináciu klasického PR, influencerov a komunikácii na sociálnych sieťach. Výsledkom boli PR články na portáloch ako pluska.sk, pravda.sk, teraz.sk a iných relevantných médiách. Nechceli sme podceniť ani výber influencerov a teda na primárne bartových spoluprácach sme sa s influencermi dohadovali od júna. Výsledkom bolo, že o veľkej letnej súťaži ste sa mohli dozvedieť z instagramových profilov Olivera Oswalda, Barbory Bakoš, Vratka Sirágiho, Dáriusa Kočiho, Borisa Holečka, Broni Kovačíkovej, blogerkách Fromlenka, The Blond Zebras a iných. Prostredníctvom komunikácie sa nám podarilo zasiahnuť cez 250 tisíc ľudí.
Okrem toho bola veľká letná súťaž komunikovaná prostredníctvom masívnej digitálnej kampane, On screen, In theatre a jemne v obchodných centrách.
Súťaž sa spúšťala 1. júla a trvala do konca augusta a klientom bola hodnotená ako úspešná. Svedčí o tom aj fakt, že z 220 tisíc výhier si ľudia v kinách Cinema City zostierali 42 500 cien, vrátane dovoleniek. Hlavným cieľom veľkej letnej súťaži bola podpora návštevnosti kina v letných mesiacoch a tiež poďakovanie sa za lojalitu verným zákazníkom.