#event

Ako na eko event?

Michaela Bosáková 21.11.2019 504 pozretí

V našej agentúre máme šťastie na klientov, ktorí ponúkajú maximálnu kvalitu či už v podobe produktov alebo služieb. Každý jeden klient, s ktorým pracujeme  dlhodobo alebo len projektovo, nám dáva možnosť vymýšľať a realizovať stratégie a kampane, ktoré významovo presahujú „obal“. To znamená, že i keď je samotný produkt, alebo služba, ktorú komunikujeme smerom k médiám či verejnosti dôležitá, snažíme sa o to, aby sa tieto veci vnímali v širšom zábere.

Príkladom takejto spolupráce bola organizácia tlačovej konferencie pre spoločnosť Klarstein. Klarstein ponúka najmä produkty do kuchyne, a je tiež známa tým, že si zakladá nielen na kvalite ako takej ale aj na ekologickom prístupe v rámci výroby a ponuky. Tieto informácie boli kľúčové pre ďalšiu komunikáciu a propagáciu produktov, a preto sme sa rozhodli tlačovku poňať trošku netradične a zároveň trendovo.

Prvým krokom bolo nájsť tému, ktorú sme potrebovali prepojiť s prezentovaným produktom a tým pádom mu dať význam presahujúci jeho základné ponímanie. Aktuálnou témou v rámci celej spoločnosti je okrem záchrany planéty aj plytvanie jedlom. Klarstein samotný tento problém komunikuje prostredníctvom kampane Odpadlíci - Boj o prežutie. Preto sme oslovili blogerku Luciu Grigovú – Do poslednej omrvinky, ktorá sa venuje práve téme plytvania jedlom.

Druhým krokom bolo nájsť vhodný priestor, ktorý podporí a dotvorí pointu celej kampane. Zvolili sme si netradičn a celú akciu sme zorganizovali svojpomocne priamo u nás v agentúre.

Pre pozvaných účastníkov sme pripravili bohatý program vrátane výroby chutných raw jedál, na ktoré blogerka použila mixér od spoločnosti Klarstein, pričom vysvetľovala a ukazovala, akým spôsobom využiť naozaj každú omrvinku, ako skladovať jedlo a ako neplytvať.

Zástupkyne spoločnosti predstavili produkty a predstavili projekt Odpadlíci. V rámci tlačovej konferencie sme spojili vzdelávanie s prezentáciu produktov a ochutnávkou na mieste vyrobených pochúťok. Počasie nám prialo, účasť bola hojná a viem, že si všetci odniesli veľa nových a užitočných informácii. Aj my!

Výsledkom celej kampane a prezentácie bolo zvýšené povedomie o značke Klarstein cez výstupy na sociálnych sieťach ako aj výstupy v médiách.

Novým poznatkom pre nás je, že nie vždy treba ohurovať popmpéznymi jednohubkami v drahých priestoroch, ale sú klienti, ktorí ocenia domácu atmosféru, minimalizmus a v konečnom dôsledku vysokú úroveň eventu a zároveň vyšší záujem o produkt či službu. Všetko robíme k najvyššej spokojnosti nášho klienta a teší nás keď vidíme, že aj vďaka nám sa klientom na trhu darí. :) 

Michaela Bosáková

Do Divina prišla z kultúrnej sféry, kde pôsobila ako projektová manažérka. Marketing ju vždy fascinoval, a aby sa k nemu dostala bližšie rozhodla sa uchádzať o prácu v tejto oblasti. Je zodpovedná, priateľská, ochotná vždy pomôcť.




#news

DIVINO hľadá nových kolegov!

Do nášho mladého a kreatívneho tímu hľadáme PPC a SEO špecialistov, ktorí sa neboja zodpovedne a dlhodobo pracovať na realizácii marketingových plánov hlavne v PPC platformách.

#pr

Zvýšenie povedomia o bezpečnosti na cestách vďaka projektu Jazdím Ford Pre Život

Prvé augustové dni sa naša agentúra spolu so značkou Ford postarala o hladký chod pokračovania akcie #JazdimFordPreŽivot. S radosťou sme...