Divino Blog


Pozrite sa na novinky, postrehy a tipy zo sveta PR našimi očami.

#pr

Pandémia je príležitosťou preraziť pre lokálne slovenské značky

Spamätali sme sa z prvotného šoku, promptne zareagovali na situáciu a uvedomili si, že reakcia na zmenené podnikateľské prostredie je nevyhnutná. Dalo by sa menovať nespočetne veľa uhlov pohľadu na zmeny, ktoré nastali. Obmedzenia na hraniciach, zatvorený podnik či firma môjho kamaráta sú len niektoré z nich. Okrem iného prichádzame aj k potrebe a významu našej sebestačnosti.

#social

Pomáhajú ľudia svojim “love-brandom” aj v čase krízy?

Komunikácia v čase krízy nie je postavená len na tom či sa vám v danej chvíli podarí hneď transformovať váš biznis, ale aj o tom ako ste komunikovali dovtedy. Nehovorím samozrejme o produktoch, ktorých je v súčasnosti nedostatok alebo ich ľudia vyslovene potrebujú, ale o službách a tovare, ktoré ste predtým využívali a kupovali, nozrazu ich akosi netreba.

#pr

Paralela medzi pracovným svetom a životom čerstvej mamičky

Niektorí možno už viete a pre niektorých to bude novinka, ale narodil sa mi syn Artur a s ním prišli aj nové poznatky. Medzi biznis svetom, v ktorom fungujem už niekoľko rokov a novým svetom mamy nachádzam každý deň paralely a spojenia, ktoré mi pomáhajú skĺbiť tieto dva svety. 

#pr

Ako komunikovať počas krízy?

Aktuálny stav je výzvou pre všetky oblasti podnikania. Denne sa situácia mení a vyžaduje si rýchle prijímanie rozhodnutí. Na toto nikto nemal pripravený manuál  a nedajú sa zovšeobecniť pravidlá, ktoré treba prijať. Pre niektoré spoločnosti je toto obdobie pozitívne a zvýšil sa dopyt po ich tovare a službách, naopak pre väčšinu firiem je to kritický čas. Mnohé prevádzky a výroby sú zatvorené. Všetkým hrozí karanténa v prípade pozitívneho nálezu na koronavírus. 

#pr

Úskalia home office

Vysnívaný home office, považovaný za jeden zo zamestnaneckých benefitov, si aktuálne má možnosť vyskúšať asi najväčšie množstvo Slovákov v dejinách naraz. Aká je realita?